نمایشگاه طلیعه ظهور در زمانهای مختلف سال برگزار شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام’ مجتبی کلباسی’ روز شنبه در حاشیه گشایش هفتمین نمایشگاه فرهنگی و هنری طلیعه ظهور در جمع خبرنگاران، با اشاره به ویژگیهای دوران کنونی افزود: اکنون دوران تاثیرگذاری تصویر و تجسم است، زیرا این مباحث نسبت به کتاب و نوشته از تاثیر بیشتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: زبان تصویر و تجسم در جهان امروز گسترده تر شده و اثر آن واضح تر است، بنابراین باید سعی کرد مفاهیم، مطالب و فرهنگ را با زبان تصویر عرضه کرد.

وی ادامه داد: هر اندازه در این زمینه تلاش علمی تر، دقیق تر و فنی تر صورت گیرد تاثیر آن به ویژه بر مخاطب کودک و نوجوان بیشتر است.

کلباسی با اشاره به اهمیت دهه مهدویت گفت: مهدویت در زمینه ترسیم نقشه آینده، آماده کردن نسل برای انتظار واقعی و خنثی سازی تلاش دشمنان برای رقابت در موضوع مهدویت تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: دعای عهد یکی از متون در زمینه مهدویت بوده که لازم است آن را برای نسل کنونی به زبان هنر ارایه کرد.

کلباسی در ادامه یادآور شد: فعالیتهای مهدوی در فضای مجازی نسبت به گذشته رشد پیدا کرده ولی با اندازه مطلوب فاصله دارد.

وی بیان داشت: نمایشگاهها بستری برای رشد اندیشه ها و کارها در زمینه مهدویت فراهم می کند و مانند کلاسی برای تمرین و ارتقای فعالیت های انجام شده است.

هفتمین نمایشگاه جشنواره ملی فرهنگی و هنری طلیعه ظهور از امروز به مدت شش روز در قم دایر خواهد بود.

نمایشگاه طلیعه ظهور دارای ۴۰ غرفه از جمله پرسش و پاسخ، علایم و شرایط ظهور، ولایت فقیه، آموزشهای مهدوی و عرفان های کاذب است. ک/۲

/۷۴۰۲/ ۳۸۰/**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۷۹۰۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.