نمایشگاه عکس سپید و سیاه به مناسبت روز کارگر

۰۸اردیبهشت،

مرکز علمی-کاربردی خانه کارگر به مناسبت هفته کارگر دومین نمایشگاه عکس دانشجویان رشته روابط عمومی این مرکز را با عنوان ˝سپید و سیاه˝ با همکاری خانه عکاسان ایران به نمایش گذاشته است.

به گزارش هنرآنلاین؛ فروغ علیپورمدیرگروه رشته روابط عمومی مرکز علمی-کاربردی خانه کارگر هدف از برپایی این نمایشگاه را تحکیم روابط بین دانشگاه و محیط های کارگری و ایجاد نگرش تازه در مخاطبان دربارهٔ مسائل کارگران عنوان کرد و گفت: پس از داوری ۱۲۰اثراز دانشجویان این مرکز،۵۲ عکس برای حضور در نمایشگاه انتخاب شده است.

عکس های به نمایش درآمده در این نمایشگاه حاصل ذوق و نگاه خلاقانه دانشجویان این مرکز در درس هنر،تصویر و تبلیغ در روابط عمومی است که زیر نظر”علی آذرنیا” و “غزل بیات” انتخاب شده است.

وی موضوع این نمایشگاه را “کار،کودک و سالمند” عنوان کرد و افزود: ما برنامه ای را از سال قبل پیگیری کردیم و هدف گذاری مان بستر سازی برای تعمیق روابط دانشگاه و جامعه کارگری بوده است و همسو با همین هدف گذاری همایشی را با عنوان “نگاهی نو به کار و کارگر نوین”برگزار کردیم. در گام بعدی و از آن جایی که دانشجویان مرکز علمی-کاربردی خانه کارگر اغلب از قشر کارگر می باشند، نمایشگاه “سپید و سیاه” را با آثار خود آنها برپا کردیم.

مسئول برگزاری نمایشگاه”سپید و سیاه”اظهار کرد: پس از پایان زمان این نمایشگاه در تهران،آثار دانشجویان با همکاری خانه کارگر استان فارس در شیراز به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه “سپید و سیاه” می توانند تا ۱۱اردیبهشت از ساعت نهتا۱۹ به خانه عکاسان ایران به نشانی خیابان سمیه،نرسیده به پل حافظ،حوزه هنری،خانه عکاسان ایران، گالری شماره یک مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۳۲/۳۱

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.