نمایشگاه مد و لباس اسلامی در لارستان برپا می‌شود

۲۲م دیماه ،

نمایشگاه مد و لباس اسلامی با رویکرد جریان‌سازی در فضای عمومی جامعه در لارستان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، احمد همتی اظهار کرد: مقدمات برپایی نمایشگاه مد و لباس اسلامی در سطح استان فارس انجام شده و این نمایشگاه در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراحل اجرایی نمایشگاه مد و لباس اسلامی در حال تکمیل است و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: از ابتدا تاکیدی وجود نداشت که این نمایشگاه حتما در شیراز برگزار شود بنابراین پیرامون این موضوع به رایزنی پرداختیم و هر کدام از شهرهای استان که برای برپایی نمایشگاه اعلام آمادگی کردند، از پیشنهاد آنها استقبال شد.

همتی اضافه کرد: در این راستا ، صنف پوشاک و یک سرمایه گذار در لارستان اعلام آمادگی کردند و مقرر شد برای برگزاری نمایشگاه با اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به ارایه الگوهای لباس مطابق آموزه های دینی و عرف جامعه می پردازد البته المانهایی که در طراحی لباس به کار گرفته می گردد باید اشخاص را جذب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: شناسایی طراحان مد و لباس با اصالت دینی و ملی و فرهنگ سازی ویژه برای ارایه جایگزین های مناسب در پوشش عمومی اشخاص از رویکردهای این نمایشگاه است.

همتی با اشاره به فعالیتهای اداره فرهنگ و ارشاد پیرامون فرهنگ سازی و ساماندهی وضعیت پوشش عمومی جامعه گفت: در زمینه نوع پوشش عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با ضمن پرداختن به ابعاد محتوایی و آماده‌سازی فضا، می تواند اقدامات موثری انجام دهد.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد برنامه های فرهنگی این حوزه را در قالب نمایشگاه‌ها و تبلیغات شکلی اجرا می‌کند و هم اکنون معاون هنری این اداره کل به طراحی برنامه ها و تعیین اولویتهای آن در شیراز و شهرستانهای استان فارس می پردازد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.