نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران در تهران برگزار می شود

به گزارش دبیرخانه سومین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران، سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای هوایی در راستای اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ و معرفی توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای مراکز و سازمان‌های فعال در عرصه صنایع هوافضای کشور به ویژه در بخش خصوصی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران که توسط اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران و با همکاری ستاد توسعه فناوری‌ هوا فضا و همچنین سازمان صنایع هوایی ایران برگزار می‌شود بیش از ۱۳۰ مرکز‌، شرکت و سازمان فعال در عرصه هوا فضای کشور حضور خواهند داشت.

در سه روز برگزاری این نمایشگاه، شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در عرصه صنعت هوافضای کشور به ویژه در بخش خصوصی در فضایی به مساحت بیش از دو هکتار به ارائه توانمندی‌ها و آ‌خرین دستاوردهای تخصصی خود می‌پردازند.

مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران ساعت ۹ صبح فردا با حضور جمعی از مدیران ارشد، اندیشمندان برجسته دانشگاه و صنعت و کارشناسان و فعالان عرصه هوا فضای کشور در محل دائمی نمایش‌های هوایی تهران برگزار می شود.

در این مراسم دکتر منوچهر منطقی، رییس سازمان صنایع هوایی ایران، مهندس سید مهدی فرحی، رییس ستاد توسعه فناوری هوافضا، مهندس حمیدرضا امیری نیا، رییس مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری، دکتر فاضلی، رییس سازمان فضایی ایران و مهندس ابراهیمی، رزییس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران سخنرانی می کنند.

برگزاری تورهای نمایشگاهی، مسابقات جذاب ساخت و پرواز هواپیما با چوب بالسا، هواپیماهای رادیوکنترل الکتریکی و هواپیماهای کاغذی و موشک‌های آبی، نمایش فیلم‌های هوافضا، مسابقات نقاشی و دیگر موارد در رده‌های مختلف سنی بخشی از برنامه‌های جنبی سومین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران هستند.

علاقه مندان می توانند در روزهای ۱۹ تا ۲۱ مردادماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۷ با حضور در مرکز نمایش های هوایی واقع در بزرگراه تهران کرج، رو به روی پارک ارم از این نمایشگاه بازدید کنند.

علمی**۹۱۹۰**۱۵۴۴

انتهای پیام /*

info@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.