نمایشگاه و جشنواره ITEX Shopper برگزار میشود

۱۲ تیرماه ۱۳،

ابراهیم درستی نایب رئیس مجمع امور صنوف توزیعی و خدماتی تهران گفت: از برگزاری هرچه بهتر اولین نمایشگاه و جشنواره خرید لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و کامپیوتر حمایت کرده و آمادگی خود را برای همراهی و کمک به برگزاری این اتفاق اعلام میکنیم.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از ستاد خبری ITEX Shopper – عضو اتاق فکر مرکز اصناف و بازرگان وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص اهمیت برگزاری چنین اتفاقی اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه و جشنوارهای در راستای برآورده کردن نیازهای مصرفکنندگان بسیار تاثیرگذار بوده و ما نباید این حق و حقوق شهروندی را از آنها دریغ کنیم .
 
درستی در پایان اظهار امیدواری کرد که برگزارکنندگان اولین نمایشگاه و جشنواره عرضه مستقیم کالا در حوزه لوازم صوتی تصویری، تلفن همراه و کامپیوتر با هماهنگی اتحادیههای مرتبط و شرکتهای ارایهدهنده نسبت به ارایه آخرین پیشرفتهای روز با گارانتی اصلی کالا و قیمت مناسب اقدام نماید.
 
گفتنی است اولین نمایشگاه وجشنواره خرید لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و کامپیوتردر جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان از ۱۸ تا ۲۳ شهریور از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ در محل شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران برگزار می گردد و کالاهایی در گروه های کالایی صوتی، تصویری – انواع تلفن همراه و لوازم جانبی ، انواع کامپیوتر و لوازم جانبی به صورت عرضه مستقیم به علاقمندان و مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد .
 
همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ، مجمع امور صنوف توزیعی و خدماتی تهران و مجمع صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران و با همکاری اتحادیه های مرتبط آمادگی خود را جهت حمایت از این نمایشگاه اعلام کرده اند .

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.