نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲، کورسوی امید

نمایشگاه پاریس 2012، کورسوی امید

نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲، کورسوی امید

ممتازنیوز: با وجودی که بسیاری از مدیران صنعت خودروسازی چشم‌انداز بازار خودروی اروپا را بد توصیف کرده‌اند، اما درعین حال آنها به جنبه‌های مثبت برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۲ در شرایط کنونی امیدوارند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد مدیران صنعت خودروسازی امیدوارند که با رونمایی از خودروهای کوچک در موتور شوی پاریس ۲۰۱۲ خریداران خودرو در شرایط کنونی با بازار آشتی و مجددا اقدام به خرید خودروهای نو کنند.
در همین حال رونمایی از خودروهای لوکس و فوق لوکس نیز می‌تواند مشتریانی را از چین به خود جذب کند.
فروش خودرو در بازار اروپا در سال جاری میلادی با کاهش شدیدی مواجه شده است. نرخ بیکاری بالا و ترس از آینده باعث شده تا مشتریان رغبت چندانی به خرید خودروهای نو در اروپا نداشته باشند.
هیوندای، این خودروساز کره‌ای روز چهارشنبه اعلام کرد که پیش‌بینی فروشش را در بازار اروپا کاهش خواهد داد. در همین حال فولکس‌واگن، بزرگترین خودروساز اروپا نیز در مورد سخت‌تر شدن شرایط کسب و کار هشدار داد.
نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۲ از ۲۹ سپتامبر امسال (شنبه هشت مهر ماه) برپا خواهد شد.
به گزارش ایسنا، نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۲ که یکی از مهمترین نمایشگاه‌های خودرو در سراسر جهان محسوب می‌شود و قدمت آن به ۱۱۴ سال پیش یعنی سال ۱۸۹۸ بازمی‌گردد تا ۱۴ اکتبر معادل ۲۳ مهر ماه سال جاری در پایتخت فرانسه برپا خواهد بود. بسیاری از شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی در موتور شوی پاریس حاضر خواهند بود.
شرکت‌های خودروسازی ابراز امیدواری کرده‌اند که با حضور در پاریس موتور شوی ۲۰۱۲ بتوانند بر رکود موجود در بازار خودروی جهان غلبه کنند. نمایشگاه خودروی پاریس هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و معمولا تعداد زیادی از خودروهای مفهومی و خودروهای در آستانه تولید در این نمایشگاه رونمایی می‌شوند. این نمایشگاه از سوی انجمن جهانی خودروسازان در تقویم جهانی نمایشگاههای خودرو قرار گرفته است.
نمایشگاه خودروی پاریس در ابتدا به صورت سالانه برپا می‌شد، اما از سال ۱۹۷۶ به بعد هر دو سال یک بار در پایتخت فرانسه برگزار می‌شود. قرار است شرکتهای بی.ام.و، شورولت، سیتروئن، فراری، فیات، فیسکر، جگوار، کیا، لکسوس،‌ مزدا، بنز، میتسوبیشی، اوپل، پژو، پورشه، اشکودا، فولکس‌واگن و سوزوکی از جدیدترین خودروهای مفهومی و در آستانه تولید خود در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۲ رونمایی کنند.
از سوی دیگر نمایشگاه خودروی پاریس امسال در حالی برپا می‌شود که بزرگترین خودروساز فرانسه یعنی پژوسیتروئن با مشکلات مالی شدیدی مواجه شده است. این گروه اعلام کرده که هزاران فرصت شغلی خود را حذف می‌کند و یکی از کارخانه‌های خود در نزدیکی پاریس را نیز تعطیل خواهد کرد. بازار خودروی اروپا در سال جاری میلادی در رکود شدیدی به سر می‌برد و فروش خودرو در اغلب کشورهای منطقه یورو با کاهش مواجه شده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.