نمایشگاه گروهی رنگ باخته از آثار طراحی و نقاشی

۱۱ام بهمن ،

گالری آتبین میزبان است

گالری آتبین این هفته میزبان نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی با عنوان رنگ باخته است.

پونه اوشیدری گردآورنده آثار طراحی و نقاشی در گالری آتبین در گفت‌وگو با خبرنگار تجسمی‌ هنرآنلاین گفت: بیشتر نمایشگاه‌های گروهی که برگزار می‌شود یا طراحی است یا نقاشی به همین سبب در این نمایشگاه تصمیم گرفتیم که به تجربه تازهی دست بزنیم که آن هم برپایی نمایشگاهی تلفیقی از نقاشی و طراحی است.

او در این باره ادامه داد: بر این اساس دو گروه از هنرمندان طراح و نقاش را در کنار هم قرار دادیم. هنرمندانی که به طور حرفه ای کارشان گرافیک و طراحی است و هنرمندانی که کارشان نقاشی است تا به طرح موضوعی یکسان ببینیم هنرمند نقاش چقدر به طراحی و هنرمند طراح چقدر به نقاشی نزدیک می‌شود.

اوشیدری معتقد است: در این زمینه فرایندی در کار هنرمندان شکل می‌گیرد که برای هر کدام سازنده است. از طرفی این تجربه تازه برای مخاطب هم جالب است. با برگزاری این نمایشگاه می‌بینیم که حاصل کار از نظر دو گروه شرکت کننده چه نمودی پیدا می‌کند.

رنگ باخته عنوان این نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی است. این هنرمند دربارهٔ موضوع نمایشگاه گفت: موضوع این نمایشگاه خاطرات فراموش شده است. از هنرمندان خواسته‌ایم تا خاطراتشان چه خاطرات شخصی و چه عمومی‌ را در این نمایشگاه به نمایش گذارند از طرفی از نظر تکنیکال هم آثار به سمت طراحی نزدیک تر است و تم خاکستری دارد.

در این نمایشگاه ۱۰ هنرمند طراح و نقاش حضور دارند که هر هنرمند ۳ تا ۴ اثر را به نمایش می‌گذارد.
 

نمایشگاه گروهی نقاش، طراحی رنگ باخته از جمعه ۱۳ بهمن ماه افتتاح و تا ۲۴ بهمن ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری آتبین واقع در نرسیده به چهار راه پارک وی، کوچه تورج، کوچه خاکزاد، پلاک ۱۲+۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱/۳۴

 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.