نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری والی

۱۵اردیبهشت،

نمایشگاه گروه نقاشی طبیعت بی جان با نمایشگاه گردانی جانان نوذری از جمعه ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در گالری والی برپا می گردد.

جانان نوذری نمایشگاه گردان نمایشگاه طبیعت بی جان در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: این نمایشگاه دربرگیرنده ۱۰ تابلو نقاشی از ۱۰ هنرمند نقاش با موضوع طبیعت بی جان است.

دراین نمایشگاه؛ احمد پیروز، امین باقری، امیر سقراطی، سحر صالحی، فتانه فروغی، مسلم خضری، سارا مطلوب، نزار موسوی نیا، جانان نوذری، بهمن محمدی آثارشان را به نمایش می گذارند.

وی افزود: با توجه به این نقاشی های این مجموعه طبیعت بی جان نام دارند اما در نگاه اول شاید ارتباط چندانی با طبیعت بی جان نداشته باشند. من زمانی که تصمیم گرفتم این مجموعه اثر را پیرامون موضوع طبیعت بی جان گردآوری کنم به این نکته توجه کردم که هر هنرمند از زاویه دید خودش طبیعت بی جان را به تصویر بکشد.

به گفته جانان نوذری؛ در نمایشگاه طبیعت بی جان هر نقاش ضمن ارائه یک اثر؛ نظرات و دیدگاه خود را دربارهٔ طبیعت بی جان ارائه کرده است.

وی با اشاره به تنوع تکنیک های به کار رفته دراین مجموعه گفت: هر نقاش با توجه به فضای کاری و روند نقاشی هایش اثرش را با تکنیک خاصی ارائه کرده است و در این نمایشگاه شاهد آثاری با تکنیک های اکرولیک، مداد رنگی، ترکیب مواد، نقاشی را کاغذ عکاسی و تکنیک چاپ عکاسی روبرو هستیم.

این نمایشگاه گردان دربارهٔ قیمت گذاری آثار ارائه شده در این نمایشگاه گفت: قیمت گذاری این مجموعه براساس قیمت اثر هنرمند در نمایشگاه های انفرادی اش تعین خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲/۳۱

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.