نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی برپا می‌شود

۰۳م اسفند ،

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی از یازدهم اسفندماه در گالری شیلا برپا می‌شود.

بهناز عبدالهیان نقاش و مجسمه ساز در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: به همراه سه تن از هم دوره های کارشناسی ارشد مان تصمیم گرفتیم که برای اولین بار یک نمایشگاه گروهی بر پا کنیم و در قالب این نمایشگاه هر هنرمند اثر خودش را به نمایش بگذارد.

به گفته عبدالهیان در این نمایشگاه سعی نکرده ایم که یک ایده کلی را ارائه بدهیم و در این نمایشگاه نقاشی و طراحی های نسرین عتیقه چی، شادان کیوانی، حسین مراد نژاد و بهناز عبدالهیان به نمایش درخواهد آمد.

در این نمایشگاه از هر هنرمند چهار اثر به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی دربارهٔ نقاشی هایی که در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت گفـت: در این نمایشگاه نقاشی های دو ماه اخیرم را به نمایش خواهم گذاشت و سبکی که در مدت اخیر دنبال می کنم انتزاعی کوبیسم است و در آثار اخیر شاهد شکست های متعددی هستیم و رنگ در آثار من بسیار به چشم می خورد.

این نقاش ادامه داد: در این ۲۰ سال اخیر که نقاشی می کنم سبک های متعددی را تجربه کرده ام و

بهناز عبدالهیان متولد ۱۳۴۷ است و دانش آموخته نقاشی تا مقطع کارشناسی ارشد و پژوهش هنر است او سابقه تدریس در دانشگاه را دارد. او این رو بخش عمده تمرکزش را بر روی نقاشی و پژوهش بر روی نقاشی گذاشته است. او تاکنون در نمایشگاه نقاشی متعددی شرکت کرده است و چهار نمایشگاه انفرادی برپا کرده است.

عبدالهیان همچنین از شاگردان پرویز تناولی در حوزه مجسمه سازی است و در مجسمه های او فرم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مجسمه های او بیشتر انتزاعی است. او عضو گروه مجسمه سازی ورق بود و با این گروه که همه از شاگردان پرویز تناولی است نمایشگاه های متعددی برپا کرده است. اما او مدت هاست که از این گروه جدا شده است.

او دربارهٔ تکنیک مجسمه هایش می گوید: من مجسمه هایم را با ورق آهن می سازم و قصد دارم که در سال آتی نمایشگاهی انفرادی از مجسمه هایم برپا کنم.

انتهای پیام/۳۱/۳۲


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.