نمایشگاه گیم تهران بدون بازی‌های رایانه‌ای

بخشی با عنوان دنیای بدون بازی های رایانه ای برای بازدیدکنندگان از دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران اختصاص داده شده است.
به گزارش بنیاد بازی های رایانه ای تهران، علاقه مندان با حضور در این بخش از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در مصلای امام خمینی (ره) می توانند از تفریحات به دور از فضای رایانه ای استفاده کنند.
براساس این گزارش، تیراندازی، بازی تیر و کمان و بند بازی از جمله تفریحاتی است که برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه بازی های رایانه ای در این بخش در نظر گرفته شده است.
همچنین در این بخش علاقه مندان می توانند از بزرگترین فوتبال دستی ایران استفاده کرده و در قالب گروه های مختلف از این فوتبالدستی ۲۰ نفره استفاده کنند.
ترویج نظام ملی رده بندی سنی بازیهای رایانه ای اسرا، نمایش توانمندیهای متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای، ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید در کشور و معرفی ایران به عنوان قلب بازیسازی منطقه از جمله اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران محسوب می شود.
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران ۶ تا ۱۰ تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.