نمایشگر محکم تر و بادوام تر با پرداخت ۳۰ دلار

۱فروردین ۱۳، فاوانیوز: سازندگان تبلت و گوشی های هوشمند راه خود را به سوی قلب ها و مغزهای ما باز کرده اند، اما آیا این ابزارها راه خود را برای کیف های ما باز کرده اند؟

هزاران میلیون کاربر هر روزه با قرار دادن تبلت ها و گجت های مشابه ، به سر کار می روند، با انها کار می کنند، به خانه بر می گردند و … هزاران فعالیت روزانه کاربران را در نظر بگیرید که چگونه ابزارهای دیجیتال خود را حمل می کنند.

یکی از مشکل هایی که کمتر به آن فکر شده صفحه نمایشگر این ابزار یا همان اسکرین آنهاست. بدترین قسمت آسیب پذیر این نوع ابزار، اسکرین است که بیشترین آسیب ها را از دید خطای انسانی می بینند. پس چرا کمپانی های سازنده به این فکر نیستند؟

چرا با یک تحرک کوچک باید نگران شکسته شدن صفحه نمایشگر دستگاه خود باشیم؟

تصور کنید اگر کمپانی سازنده اسکرین محکم و ضد خش بسازد. درست است کمی بیشتر هزینه بر می دارد، اما خیالتان راحت است که کمتر دچار آسیب فیزیکی می گردد.

کمپانی مانند sapphire را در نظر بگیرید که برای ادوات الکترونیکی نظامی وسایل محکم تری از جنس یاقوت می سازد و ممکن است قیمت آن با تولید بیشتر کاهش یابد.

ساخت یک نمایشگر صفحه گوریلا گلس برای یک کمپانی ۳ دلار هزینه دارد اما برای داشتن اسکرینی محکم و بادوام باید ۳۰ دلار هزینه کرد.

سوالی که اینجا مطرح می گردد اینکه آیا کاربران حاضر به پرداخت ۳۰ دلار به جای ۳ دلار می باشند؟

در مقایسه با گوریلا گلس، نمایشگرها با sapphire (یاقوت) سه برابر محکم تر بوده ضد خش کامل می باشند، فناوری که شاید نازک تر از مو باشد و بعنوان لایه محافظتی روی ابزارها قرار می گیرد.

هم اینک آیفون ۵ از جنس sapphire ساخته می گردد، اما چرا بقیه از آن استفاده نمی کنند؟

گفته می گردد بعضی دیگر از کمپانی ها برای ابزارهای بادوام خود قصد سوئیچ به sapphire دارند اما کاربران باید چنین هزینه ای را پرداخت کنند. به عقیده شما داشتن صفحه اسکرین محکم و بادوام تر با ۳۰ دلار پرداخت بیشتر، بهتر نیست؟

منبع: خبرآنلاین از زد دی نت

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.