نمایشی برای نزدیک کردن اصالت های فاصله گرفته از نسل جوان

۱۵م آذر ،

ایمانی خوشخو بعد از تماشای نمایش« هفت شب …» تاکید کرد :

رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی نمایش «هفت شب با مهمانی در نیویورک» را اثری ارزشمند و تاثیر گذار در عرصه مباحث مربوط به سنت و مدرنیته توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ محمد حسین ایمانی خوشخو با بیان این مطلب افزود: آثار نمایشی همواره دارای ویژگیهایی می باشند که بعضی اوقات در داخل آنها اتفاقاتی می افتد و ویژگی شان را خاص تر می کند. یکی از این اتفاقات حضور هنرمندان پیشکسوت و با سابقه هنر است که وقتی در صحنه تئاتر حضور پیدا می کنند صحنه  تبدیل به یک کلاس آموزش عملی می گردد و تماشای اثر را برای تماشاگر جذاب می کند.
وی ادامه داد : حضور استاد نصیریان و هنرمند ارزشمندی چون فرهاد آئیش در صحنه تئاتر یکی از اتفاقات مبارک در عرصه تئاتر بود که با اجرای این اثر ، نمایش خوبی را به تماشاگر ارائه داد. من معتقدم اجرای چنین نمایش هایی برای نسل ما که مقداری از اصالت های خود فاصله گرفته اندمی تواند عرصه بسیار آموزنده ای باشد چرا که این نمایش به نوعی تداعی کننده نزدیکی سنت و مدرنیته بود . این می تواند گامی ارزشمند و البته لازم در معرفی آثار نمایشی تاثیر گذار باشد.
رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد : امیدوارم اجرای چنین آثار نمایشی استمرار داشته باشد  تا ما بیش از اینها در جهت تکریم و قدردانی از هنرمندان پیشکسوت و سرمایه های فرهنگی هنری کشورمان به عناوین مختلف گام برداریم.
گفتنی است؛ نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک» به کارگردانی فرهاد آئیش تا جمعه ۱۷ آذر ماه به اجرای خود در تالار اصلی تئاتر شهر ادامه خواهد داد ./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.