نمایشی محیطی در تالار وحدت اجرا می‌شود

۲۶اردیبهشت،

سوگل قلاتیان از اجرای نمایش محیطی ˝پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری˝ در صورت توافق با مسئولان تالار وحدت در این مکان خبر داد.

سوگل قلاتیان در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: تمرین‌های گروه ما برای اجرای مجدد نمایش “پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” آغاز شده است و نمایش نیمه اول خرداد ماه اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

قلاتیان در رابطه با مکان اجرای نمایش عنوان کرد: از آنجا که اجرای ما محیطی است مذاکراتی را با تالار وحدت انجام داده‎ایم و در صورت توافق اجراهایی در کافه رستوران واقع در ضلع غربی حیاط تالار وحدت خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: تعدادی از بازیگران نمایش که در اجرای قبلی گروه را همراهی می‌کردند در شرایط و زمان تازه قادر به همکاری با ما نبودند و بازیگران دیگری جایگزین شدند و در تمرینات نمایش تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا با کیفیتی بهتر نمایش را اجرا کنیم.

نمایش “پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” نوشته سجاد افشاریان و به کارگردانی سوگل قلاتیان سال قبل در کافه تریای مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

در این اثر ۲۴ نمایش براساس سلیقه ها و ذائقه‌های مختلف تماشاگر نوشته شده و هر تماشاگری با توجه به حال و هوای روحی خود نمایش مورد نظرش را از منویی که در اختیارشان قرار داده می‌شود انتخاب خواهد کرد، کار مبتنی بر بداهه پردازی است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.