نمایش‌های ˝صبح جمعه با شما˝از رادیو پخش می‌شوند

برنامه طنز ˝عصر جمعه با لبخند˝ از رادیو پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، علیرضا عباس‌زاده، مدیر طرح و برنامه و مسؤول دفتر طنز رادیو ایران با اشاره به اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته و نیز تماس مخاطبان و شنوندگان با دفتر طنز لزوم شکل‌گیری یک برنامه طنز در بعد ظهر جمعه‌ها احساس شد، لذا تصمیم شبکه بر این شد تا با طراحی یک برنامه این خلاء پر شود.

برنامه “عصر جمعه با لبخند” به همین منظور طراحی و تولید شده که از جمعه این هفته سوم خرداد ۹۲ به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر و سالروز آزاد سازی خرمشهر از شبکه رادیویی ایران پخش می‌شود.

مسؤول دفتر طنز رادیو ایران این برنامه را شامل قطعات گلچین شده از سایر برنامه های دفتر طنز رادیو ایران شامل “کوی نشاط” و “دلخنده” دانست و افزود: برای بزرگداشت درگذشتگان و نیز پیشکسوتان عرصه طنز رادیویی گلچینی از نمایش های ضبط شده آنان در برنامه قدیمی “صبح جمعه با شما” نیز به صورت یک آیتم مجزا در همین برنامه پخش می گردد که از زنده‌یادان عزت‌الله مقبلی، منوچهر نوذری، کنعان کیانی، فرهنگ مهرپرور و … یاد می‌شود.

عباس زاده افزود: سردبیر و تهیه کننده این برنامه امیر عباس اشرف از تهیه کنندگان دفتر طنز رادیو ایران است و صدابرداری آن را علیرضا آزادگان مهر بر عهده دارد.نویسنده پلاتوهای این برنامه شاهرخ باقری نژاد و بازیگر و گوینده آن گیلدا حمیدی است.

شنوندگان برای سفارش قطعات مورد نظرشان برای پخش در این برنامه می توانند با سامانه پیامگیر ۱۰۰۰۶۶۰۹و پست الکترونیکی kooyneshat@irib.ir در ارتباط باشند.

عصر جمعه با لبخند روزهای جمعه از ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۸ از رادیو ایران پخش می گردد. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ملیسا:

    پنج هزار سال دیوار کهن
    نچای یه وقت دیواری کوتاهتر از ما پیدا نکردی.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.