نمایش‌های دشت‌آرای، ابر و خلیلی تا پایان سال روی صحنه

۱۳م اسفند ،

نمایش‌های ˝تن تن و راز قصر مونداس˝، ˝۲۱بار مردن در ۳۰ روز˝،و ˝یادداشتی برای سهراب˝ در مجموعه ایرانشهر به روی صحنه می‌روند.

به گزارش هنرآنلاین، تا پایان اسفند برنامه های نمایشی این تماشاخانه بدین شرح است.: ” تن تن و راز قصر مونداس ” عنوان نمایشنامه ای است که محمد چرم شیر آن را بازنویسی کرده است، به کارگردانی آروند دشت آرای و بازی محمدحسن معجونی، امیرحسین طاهری، سحر دولتشاهی، آرزو عالی، کاظم سیاحی، محسن حسینی، اشکان صادقی، هومن کیایی، حمید فلاحی، سعید چنگیزیان، طناز طباطبایی، اشکان جنابی، شهریار فرد، الهام کردا، امیر رجبی، امین موحدی پور، داریوش فائزی، شبنم فرشاد جو و مهدی بجستانی در طول هفته به جز شنبه، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مدت زمان۹۰ دقیقه و قیمت بلیط ۲۰ هزار تومان به صحنه می‌رود.

این نمایش تا پایان سال در دو روز پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) با یک اجرای مضاعف از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر میزبان مخاطبان و علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

سالن استاد سمندریان نیز تا پایان سال جاری با دو نمایش “یادداشتی برای سهراب” نوشته و کار اصغر خلیلی و “۲۱ بار مردن در ۳۰ روز” به کارگردانی صابر ابر اجراهای خود را ادامه می دهد.

در نمایش “یادداشتی برای سهراب” کامران تفتی، فرزاد حسنی، زری اماد و نگین ابدالی و “۲۱ بار مردن در ۳۰ روز” مهناز افشار و ستاره پسیانی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین این خبر می افزاید: در سالن انتظار این مجموعه از روز یکشنبه سیزده اسفند،نمایشگاه تخصصی عکس جشنواره کلاسی خلاق برپا می گردد.در این نمایشگاه ۲۰ تابلوی عکس از نمایشهای بروی صحنه رفته جشنواره تا پایان روز ۲۵ اسفند در معرض دید علاقندان قرار خواهد گرفت. همچنین ساعت بازدید از این نمایشگاه در ایام هفته از ساعت ۱۰صبح تا۱۷ اعلام شده است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.