نمایش ˝تابور˝ در فستیوال اولهار برزیل

۱۳خردادماه،

فیلم سینمایی ˝تابور˝ که پس از فیلم ˝گشر˝ دومین فیلم بلند وحیدوکیلی‌فر محسوب می‌شود در ادامه‌ حضور بین‌المللی خود به فستیوال اولهار برزیل رسید.

به گزارش هنرآنلاین، “تابور” فیلمی مستقل در سینمای ایران است که توسط کمپانی دریم لب فیلمز پخش جهانی می‌شود و تاکنون در فستیوال‌های معتبر بین‌المللی از جمله، ترایبکا، روتردام، تسالونیکی، بوسان، مونترال، کپنهاگ، پاریس، دوویل، هنگ کنگ، مراکش، دبی و مراکش حضور داشته و در فستیوال‌های دیگری نیز در آینده اکران خواهد شد.

“تابور” موفق به دریافت جایزه یک دستاورد هنری از تسالونیکی، جایزه ویژه داوران از مراکش و جایزه منتقدین بین‌المللی از دوویل شده است.

فستیوال بین‌المللی اولهار که بر روی فیلم‌های مستقل دارد تمرکز دارد، همه ساله در تاریخ ۶ تا ۱۴ ژوئن (۱۶تا۲۴ خردادماه) در کشور برزیل برگزار می‌شود.

تعدادی از عوامل فیلم “تابور” عبارتند از: تدوین، نویسنده و کارگردان: وحید وکیلی‌فر/ فیلمبردار: محمدرضا جهان پناه/ طراحی و مدیر صدا: حسین مهدوی/ موسیقی: کیهان کلهر/ طراح صحنه و لباس : سعید اسدی/ گریم: رضاعربی، علی جوادپور/ بازیگران: محمدربانی، سیدعلی حسینی، مسعود پازوکی/ مجری طرح و مدیرتولید: مهدی پورموسی/ تهیه کننده مشترک: فریبا رستمی/ تهیه کننده: وحیدوکیلی‌فر.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.