نمایش آثار جشنواره فیلم های ویدیویی در هفت جزیره خلیج فارس

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ازجشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران، محمدرضا عباسیان دبیر این رویداد هنری افزود: این فیلم ها در جهت برگزاری همزمان جشنواره در جزیره ابوموسی برای نمایش در جزایر هفتگانه خلیج فارس پیش بینی شده است.

به گفته وی، قرار است منتخبی از آثار جشنواره در’جزیره قشم’، ‘جزیره هرمز’، ‘جزیره هنگام’، ‘جزیره لارک’، جزیره لاوان، جزیره سیری و جزیره ابوموسی نیز،نمایش داده شود.

دبیر جشنواره فیلم های ویدیویی تهران با بیان اینکه در نشست مشترکی که با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، فرماندار و رییس اداره ارشاد جزیره ابوموسی این توافقات صورت گرفته است،یادآور شد: توزیع هزاران بسته فرهنگی به همراه نمایش همزمان آثار جشنواره در تهران و جزایر هفت گانه خلیج فارس از دیگر برنامه های ما در این رویداد فرهنگی خواهد بود و تلاش ما بر این است فضای تاثیرگذار و نشاط انگیزی را برای اهالی و ساکنان این مناطق به وجود آوریم.

عباسیان به اهمیت برگزاری همزمان جشنواره فیلم ویدیویی تهران در خلیج فارس و جزیره ابوموسی اشارکرد و افزود: رویداد هنری یادشده این فرصت را فراهم می‌کند تا با حضور هنرمندان و نمایندگان رسانه‌های گروهی جایگاه خلیج فارس و جزیره ابوموسی مورد باز‌شناسی قرار گیرد و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی جزیره مورد توجه مضاعف واقع شود.

جشنواره فیلم های ویدیویی تهران از ۲۸ اردیبهشت تا دوم خردادماه در تهران و جزایر هفت گانه خلیج فارس برگزار می شود.

فراهنگ**۱۹۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۲۱۸۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.