نمایش دکتر رفیعی مجوز نگرفت

به گزارش خبرآنلاین، شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، مجوز اجرای نمایش «یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکا با کارگردانی علی رفیعی را صادر نکرده است.

در حالی که این استاد و کارگردان پیشکسوت تئاتر، مدتی طولانی را صرف آماده سازی نمایش «یرما» کرده، اجرای آن با صادر نشدن مجوز با مشکل روبرو شده است.

دکتر علی رفیعی، کارگردانی این نمایش را به دعوت بنیاد فرهنگی هنری رودکی پذیرفت و تمرین هایش را با گروهی از هنرجویان کارگاه بازیگری اش آغاز کرد که قرار بود از مهر امسال روی صحنه برود.

روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی ضمن تایید این خبر، اعلام کرد که اجرای این نمایش تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است تا مشکل پیش آمده حل شود.

از سوی دیگر، حمید پورآذری که در این پروژه با علی رفیعی همکاری دارد، در این باره به خبرآنلاین گفت: «این طور که به ما گفته اند، شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی به نمایشنامه «یرما» ، مجوز اجرا نداده است.»
 

ناهماهنگی بین اداره ها و بیناد های زیر مجموعه معاونت هنری وزارت ارشاد، در حال حاضر اجرای تازه ترین نمایش دکتر علی رفیعی را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

این کارگردان و استاد پیشکسوت تئاتر که از اجرای نمایش «شکار روباه» او ۴ سال می گذرد، با اصرار بسیار از سوی مسوولان و اهالی تئاتر تصمیم گرفته بود تا بار دیگر به صحنه بازگردد که با این اتفاق معلوم نیست سرنوشت نمایش تازه اش چه می شود.

«در مصر برف نمی بارد»، «کلفت ها»، «شازده احتجاب»،«رومئو و ژولیت»،«عروسی خون»،«جنایت و مکافات» و «آنتیگونه» ازجمله نمایش هایی هستند که علی رفیعی در طول ۴۰ سال گذشته روی صحنه آورده است.
۵۷۲۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.