نمایش «رقص کاغذ‌پاره‌ها» در ارسباران / «درباره ال ای» در پارین به صحنه می‌رود

۲۵م دیماه ،

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگسرای ارسباران، «رقص کاغذ‌پاره‌ها» داستان چند خانواده است که در فضایی یکسان در سوییتی واقع در بندر انزلی هر کدام با اتفاقات گوناگونی مواجه می‌شوند.

این نمایش توسط گروه نمایشی کلاکت در سه اپیزود با عناوین اپیزود اول «مرسی به خاطر ساندویج ها» در فضای رئال، اپیزود دوم «ماه عسل» در فضای سورئال و ایپزود سوم «استرالیا» در فضای ابزورد(پوچی) اجرا می‌شود.

مهران میرزایی، نیما نوری، وحید خوش اقبال، علی حسین زاده، داود سلیمانی و یگانه عمروانی از بازیگران نمایشنامه‌خوانی «رقص ‌کاغذ‌پاره‌ها» می باشند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ­به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

از سوی دیگر نمایش «درباره اِل اِی» به کارگردانی و طراحی بهزاد مرتضوی و نویسندگی امیررضا طلاچیان، پس از بازبینی در تماشاخانه پارین به صحنه می‌رود.
 

داستان این نمایشنامه دربارهٔ خانواده‌ای ایرانی است که به همراه کلفت کم سن و سال خود هنگام جنگ ایران و عراق به لس آنجلس کوچ می کنند. در آنجا خسروخان پدر خانواده به همراه بقیه اعضای خانه با ندانم‌کاری  تمام وام بانکی خود را به باد می دهد و خانه از طرف بانک در معرض حراج قرار می گیرد. پس از ۳۰ سال خان عمو دوست ۴۰ ساله پدر خانواده، برای معالجه به لس آنجلس رفته و در منزل آن‌ها اقامت می‌کند. موضوع حراج خانه و حضور خان عمو سبب بروز اتفاقاتی می‌شود.

حمید احمدی، شادی اسدپور، لاچین دربندی، پریسا قاسمی راد، بهزاد مرتضوی و جبار رادپور در این نمایش بازی می‌کنند و امید سهرابی به عنوان مشاور نمایشنامه در پروژه «درباره اِل اِی» حضور دارد.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارت‌اند از تورج لقمانی‌پور دستیار کارگردان، افسانه قلی‌زاده گریم، بهاره مرتضوی طراح و انتخاب لباس، پویا نعمت‌الهی تهیه‌کننده، حمید احمدی انتخاب افکت و موسیقی، مهران زاغری مسئول فنی، سپیده حاتمی دستیار تهیه و فیلمبردار پشت صحنه، سارا ساسانی عکاس و منصوره بسمل روابط عمومی.
 

۵۸۲۴۴


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.