نمایش سه فیلم مستند در سالن «سینماحقیقت»

عصر سه شنبه (۱۰ مرداد ماه)، سه فیلم مستند کوتاه در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و سپس جلسه نقد و بررسی آنها برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، باغ ایرانی، فرش ایرانی (ناهید حسن زاده)، زمزمه آب (علی امیدوار) و پشت ابرها جایی هست (رهبر قنبری) عناوین سه فیلم مستندی هستند که عصر سه شنبه هفته جاری روی پرده سالن “سینماحقیقت” می روند.

برپایه این گزارش، پس از پایان نمایش این فیلم ها نیز جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردانان این آثار، سعید قطبی زاده (مجری- کارشناس)، برخی از عوامل فیلم، میهمانان و علاقمندان سینمای مستند برپا می گردد.

این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها، از ساعت ۱۸ لغایت ۱۹:۱۵ روز سه شنبه (دهم مرداد ماه) است و جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ هم طی ساعات ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برگزار می گردد.

گفتنی است که شرکت در این برنامه، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند در روز و ساعت یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.