نمایش صبا و نفت معمولی بود/ آسیایی شدن نفت را به تقدیر می سپاریم

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در کنفرانس خبری بعد از پایان مسابقه تیمش با صبای قم در پانزدهمین بازی خارج از خانه لیگ یازدهم، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: دیداری که ما اسمش را حساس و حائز اهمیت گذاشته بودیم، فقط یک بازی معمولی بود.

وی ادامه داد: ما در خانه حریف بازی می کردیم و شرایط برای تیم ما سخت تر بود، به هر حال همانگونه که پیش از این هم گفته بودم صبا تیم بسیار خوبی است که تا این جای لیگ یازدهم بسیار خوب و فراتر از انتظار ظاهر شده است.

نفت تهران و صبای قم بسیاری از رقبا را مقهور خود کرده اند

وی یادآور شد: نفت تهران و صبای قم تا این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بسیاری از رقبا را مقهور خود کرده اند و معادلات بسیاری از کارشناسان فوتبال را نیز به هم ریخته اند، به نظرم هر دو تیم در این دیدار خوب نبودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: نیمه اول بازی هرگز دلچسب نبود و در بیشتر دقایق این نیمه صبا و نفت به ارزیابی و پیدا کردن شناخت از یکدیگر بازی را به پیش بردند اما در نیمه دوم فکر می کنم که جریان بازی کمی تغییر کرد.

وی اظهار داشت: ما در نیمه دوم بهتر از ۴۵ دقیقه اول بازی کردیم و تیم ما در مجموع عملکرد بهتری داشت، بازیکنان مصدومی هم همچون یعقوب کریمی، عزتی و ایمان موسوی را در این مسابقه در اختیار نداشتیم و این دست ما را بسته بود.

صبای قم در مقابل استقلال تهران را بسیار دقیق آنالیز کرده بودیم

فرکی اضافه کرد: از تمام بازیکنان تیم نفت تهران به خاطر بازی خوبشان در جدال با یکی از مدعیان این فصل لیگ برتر یعنی صبای قم تشکر می کنم، دستور ما در این بازی ارائه فوتبالی جوانمردانه اما همراه با مبارزه جدی و جنگندگی بود که بازیکنان ما در اجرای خواسته های کادر فنی خوب بودند.

وی ادامه داد: ما در روزهای گذشته بازی صبای قم در مقابل استقلال تهران را بسیار دقیق آنالیز کرده بودیم و از تمام توانایی ها و نقاط ضعف این تیم شناخت داشتیم و می توانستیم در فرصت هایی که البته موقعیت صد در صد گل نبود، این تیم را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ابراز کرد: این چهارمین هفته ای است که ما بعد از تساوی و باخت های متوالی موفق به کسب پیروزی نشدیم و از این بابت چندان رضایت ندارم اما خوب صبا هم تلاش خوبی در این دیدار داشت و حریف قدری بود.

گفتنی است: دیدار صبای قم و نفت تهران در هفته چهاردهم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شامگاه شنبه در قم به تساوی بدون گل انجامید.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.