نمایش و نقد و بررسی فیلم های کوتاه ژاپن

۲۱م اسفند ،

با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بخش فرهنگی سفارت ژاپن و فرهنگسرای ارسباران، برنامه نمایش و نقد و بررسی فیلم های کوتاه ژاپنی برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این برنامه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ عصر سه شنبه (۲۲ اسفند ماه ) و با حضور کوجی هانه دا (سفیر ژاپن در ایران)، شفیع آقامحمدیان (مدیرعامل مرکز) و جمعی از مسئولین، فیلمسازان، نمایندگان رسانه های جمعی و علاقمندان سینما در سالن فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد تا ۶ فیلم کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن ژاپنی روی پرده رفته و سپس مورد نقد و بررسی قرار گیرند.
برپایه این گزارش، اسامی فیلم های ژاپنی که در این برنامه به نمایش عمومی درمی آید، به این شرح است: قورباغه در چاه، هارو سومابیتو، چای دیگر، کوماماتو، مو ایکایی، داستان بندر. پس از نمایش این فیلم ها نیز جلسه نقد و بررسی آن با حضور «ســــیگو تــــونو» منتقد و فیلمساز ژاپنی برپا خواهد گردید.
گفتنی است؛ شـرکت در این برنامه، برای عمــوم آزاد است و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۴ عصر سه شنبه (۲۲ اسفند ۹۱) به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا، نرسیده به پل سیّدخندان مراجعه نمایند./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.