نماینده بندرعباس: قالیباف معتقد به تفکر توام با عمل جهادی است

۲۱خردادماه،

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از محمدباقر قالیباف در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، منصور آرامی، نماینده مردم بندرعباس و رئیس کمیته بندری و دریایی مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت خود از محمدباقر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ولایت‌پذیری، اعتقاد به تفکر توام با عمل جهادی،‌ جسارت در تصمیم‌گیری و سوابق درخشان در طول ۳۴ سال بعد از انقلاب اسلامی بخصوص در دوران دفاع مقدس و بعد از آن سبب شده که بسیاری از نمایندگان ملت در مجلس و ادوار مختلف آن حمایت خود را از کاندیداتوری آقای قالیباف اعلام کنند.

وی افزود: بدون‌شک اعتماد به این سبک از مدیریت می‌تواند ضمن اعتلای نظام و انقلاب اسلامی فرصت‌های بزرگی را برای خدمت به همه نقاط کشورمان را خلق کند.

آرامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد می‌توان با اتکا به روحیه و برنامه وی آینده‌ای روشن تر را برای کشور در طول سال های آینده خلق کرد.

آرامی همچنین با بیان اینکه دکتر قالیباف ازجمله شهرداران موفق کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: قالیباف با مسائل و مشکلات مختلف مدیریت شهری آشناست و اعتقاد وی به برنامه‌ریزی و اعتماد به نیروهای جوان و کارآمد سرآغاز تحول بزرگی در ساختن ایران اسلامی و فراهم کردن زمینه‌های مختلف برای رشد استعدادهای مناطق مختلف کشورمان ازجمله استان هرمزگان خواهد بود.

این نماینده مردم هرمزگان ادامه داد:‌ اولویت داشتن برنامه‌های اقتصادی نظیر ریشه‌کنی فقر و بیکاری و گرانی در دولت آینده ازجمله مسائلی است که دکتر قالیباف برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل است.

آرامی در ادامه سخنانش نیز گفت: در استان هرمزگان اقبال و استقبال ویژه‌ای به سوی دکتر قالیباف وجود دارد و این شرایط در مناطق مختلف استان از شیعه و سنی در شرق و غرب و مرکز رو به گسترش است و اطمینان داریم که مردم هرمزگان نیز روحیه جهادی و توام با عقلانیت و درایت را مورد توجه ویژه خودشان خواهند داشت.

وی ضمن دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات ۲۴خردادماه و تحقق حماسه سیاسی، بیان کرد: فرصت‌های بزرگ پیش روی توسعه استان با رای به این چهره توانمند و نام آشنا به فعلیت خواهد رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.