نماینده تبریز داور را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد/دیگر جرأت فرستادن داوران به مسابقات را نمی کنم!

۲۸ آبان ،

سرپرست سازمان لیگ برتر واترپلو گفت: با وجود اتفاقات پیش آمده در مسابقات لیگ واترپلو، دیگر جرأت فرستادن داوران به مسابقات را نمی کنم.

علی گرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در جریان برگزاری لیگ دسته یک، سرمربی و ۲ بازیکن این تیم با داور بازی درگیر شدند؛ به طوریکه با حمله ور شدن به داور، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند در پی این اتفاق آراسته را با اورژانس به بیمارستان منتقل کردیم.

وی گفت: با توجه به درگیری شدید خاطیان این دیدار با داور بازی موضوع در کلانتری پیگیری شد اما با توجه به رضایت هومن آراسته، داور بازی این مسئله در کمیته انضباطی پیگیری می گردد خوشبختانه در حال حاضر وی در شرایط بهتری قرار دارد و از بیمارستان مرخص شده است.

گرامی اظهار داشت: با توجه به اینکه سرمربی تیم و فرزندان وی پیش از این نیز چندین مورد درگیری در مسابقات مختلف داشته اند به همین سبب ما در نظر داریم پس از تصمیم گیری در کمیته انضباطی آنها را مادام العمر از فعالیت در این رشته محروم کنیم.

وی تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که با وجود اینکه داور اشتباهی در این بازی نداشت اما سرمربی تبریز نسبت به این موضوع اعتراض داشت.

سرپرست سازمان لیگ برتر واترپلو خاطر نشان کرد: البته در صورت محرومیت خاطیان این تیم، نماینده تبریز می تواند با کادر مربیگری دیگری در مرحله دوم مسابقات حضور پیدا کند، متاسفانه سرمربی تبریز و فرزندانش در این دیدار نتوانستند خود را کنترل کنند و سبب شدند یک همچنین اتفاقی رخ دهد و به همین سبب از این پس جرات نمی کنم داوران را به مسابقات مختلف اعزام کن.

وی یاد آورشد: همچنین پیش از این قرار بود در جریان برگزاری رقابت های لیگ برتر، بازی تیم های فولاد ماهان سپاهان و نماینده زنجان به صورت پخش زنده برگزار شود به همین سبب من داوران را شبانه به اصفهان فرستادم و در صورتیکه اتفاقی برای آنها می افتاد هیچ گاه خودم را نمی بخشیدم به همین سبب برای کنترل این اتفاقات مسئولان و بازیکنان باشگاه ها باید در رفتار خود تجدید نظر کنند تا دیگر شاهد بروز این اتفاقات نباشیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.