نماینده رشت: منشور اخلاقی در نشست‌های انتخاباتی رعایت ‌شود

۰۸اردیبهشت،

21254.jpg

نماینده مردم رشت در نشست انتخاباتی «با انتخابات تا انتخابات» بر رعایت منشور اخلاقی توسط کاندیداها در این نشست‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست انتخاباتی «با انتخابات تا انتخابات» که با همت وی در مجتمع پذیرایی سیمرغ رشت برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: در جلسات مشورتی شورای سیاست‌گذاری راهبردی با نمایندگان استان توافق کردیم تا برای اجرا کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات، جلسات هم اندیشی کاندیدای شورای شهر و ریاست جمهوری را برگزار کنیم تا مردم کاندیدای اصلح خود را به راحتی و با نظری کارشناسانه انتخاب کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست‌ها گفت: کسب رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت‌ها و اقدامات سیاسی استان در جهت پیشبرد آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کمک به بالا بردن سطح شناخت سیاسی مردم برای انتخاب درست کاندیدا و ایجاد فضای مناسب برای کاندیداها که در یک شرایط برابر خود را عرضه کنند از اهداف اصلی ما در برگزاری این سلسله نشست هاست.

تامینی از تمامی کاندیدای ریاست جمهوری نیز دعوت کرد تا برای دیدار با مردم استان گیلان در این جلسات هم‌اندیشی حضور یابند.

وی با اشاره به بحث تبلیغات‌ انتخاباتی افزود: در سال‌های قبل گلایه‌هایی وجود داشت که هر کاندیدایی که دارای وضعیت اقتصادی مناسب‌تری است تبلیغات گسترده‌تری انجام داده و در نتیجه رای بیشتری را کسب می‌کند، به همین منظور امسال سعی کردیم با برگزاری این نشست‌ها، شرایط تبلیغات را برای همه یکسان کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات شورای شهر بحث مهمی است و تمام رسانه‌های داخلی و خارجی آن را تحت پوشش قرار می‌دهند، این جلسات مکان مناسبی است برای اینکه در یک محیط به دور از توهین و اختلاف، همدیگر را به چالش بکشیم و از این مباحث نتیجه‌ی مطلوبی را کسب کنیم و اخلاق انتخاباتی نیز به خوبی رعایت می‌شود.

تامینی تصریح کرد: در این جلسات منشور اخلاقی کاملا رعایت می‌شود و در این راستا، کاندیداها باید تا در حد توان خود به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

به گزارش ایسنا، در این نشست جمعی از کاندیدای احتمالی شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.