نماینده زنجان و طارم در مجلس: نبود اشخاصی مثل شهید چمران، مهمترین سبب وجود مشکلات است

۲۹خردادماه،

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: نبود اشخاصی همچون شهید چمران، مهمترین سبب وجود مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در همایش روز بسیج اساتید اظهار کرد: در اطراف ما اشخاص بسیاری همچون شهید شهریاری وجود دارند و سبب عدم آگاهی ما از وجود آن‌ها گمنام بودن آن‌ها است، شهید چمران نیز الگوی مناسبی است که در اوج داشتن امکانات مادی به همه چیز پشت پا زد و به جایی رفت که با مرگ مبارزه کند و این اوج خودساختگی یک انسان است و در این مرحله است که انسان‎ها از هم جدا می‌شوند و جای امتحان است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به تربیت شخصیت‎هایی مانند شهید چمران در دانشگاه‎ها تأکید دارند، زیرا وجود این اشخاص برای جامعه بشری ضروری است. با نگاه گذرا به تاریخ مشخص می‌شود که بدترین فجایع تاریخی از عصر کنونی اتفاق می‎افتد و سبب اصلی آن این است که تربیت انسان‎ها به گونه‎ای نیست که جامعه بشری به آن نیاز دارد، لذا تلفات انسانی دنیا در چند دهه اخیر وحشتناک است و طراح اصلی این فجایع کسانی می باشند که در دانشگاه‎های بزرگ دنیا یا استاد بودند یا دانشجو.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی که در تمام دنیا الگو است باید الگوی تازه را به دنیا معرفی کند و این موضوع مسئولیت سنگینی است. در دهه قبل چندین میلیون انسان فقط در خاورمیانه قتل‌عام شده‎اند و عاملان اصلی این کشتارها کسانی می باشند که خود آن‌ها مدعی اصلی انسانیت می باشند، بنابراین اگر مسئولان حاضر باشند خودشان را فدای کشور کنند تمام مشکلات در کم‌ترین زمان ممکن حل می‌شود، به همین خاطر از دانشگاه‎ها انتظار می‌رود که شرایطی را برای تربیت چنین انسان‏های آماده کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.