نماینده فلاورجان: مجلس در رسیدگی به بودجه ۹۲، اقتصاد مقاومتی را درنظر بگیرد

۲۳م دیماه ،

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: دولت باید بودجه سال ۹۲ را با درنظر گرفتن معیارها و شاخص های اقتصاد مقاومتی به مجلس ارسال کند.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: مجلس نیز باید دررسیدگی به بودجه سال۹۲ اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: در برنامه پنجم توسعه نیز اصلاحاتی باید صورت گیرد تا این برنامه نیز براساس اقتصاد مقاومتی اجرا شود .

وی با اشاره به نام گذاری سال های قبل به نام همت مضاعف و کارمضاعف و جهاد اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب،گفت: اگر مسوولان به این نام گذاری ها توجه داشتند و از نامه پراکنی و علنی کردن اختلافات پرهیزمی کردند، اکنون شاهد بروز بسیاری مشکلات اقتصادی درکشور نبودیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان کرد: با این که اکنون ۱۰ ماه از سال جاری می گذرد نه تنها حمایت خارق العاده ای از تولید ملی نشده است بلکه بعضی نیز موانعی را بر سر راه تولید ملی ایجاد کرده اند.

موسوی خاطرنشان کرد: تحریم های اقتصادی غرب تاکنون به نفع کشورمان بوده است و بسیاری از دستاوردهایی که تاکنون طی ۳۳ سال قبل به آن دست پیدا کرده ایم به خاطر تحریم ها بوده است .

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.