نماینده قم در مجلس: دولت در یک سال باقیمانده خویشتن‌دارتر باشد/ تغییرات مدیریتی نابهنگام و غافلگیرانه به زیان کشور است

احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرآنلاین با انتقاد از تصمیم دولت در برکناری «موسی‌پور» استاندار قم، گفت: آقای موسی‌پور در جایگاه استانداری عملکرد مطلوبی در این چند سال داشته‌اند و تغییر ایشان در شرایطی که یک سال به پایان عمر دولت دهم باقیمانده است اقدام خوب و منطقی از سوی دولت نبود.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان قم مخالف این نوع تغییرات مدیریتی است، تصریح کرد: آقای آشتیانی به نمایندگی از من و آقای لاریجانی موضع مخالف مجمع را در نماز جمعه روز گذشته اعلام کردند چرا که اساسا دولت در مورد تغییر استاندار هیچ مشورتی با مجمع نکرده بود و ما کاملا از این موضوع بی خبر بودیم کما اینکه اگر هم مشورت می شد این تغییر را در شرایط فعلی به صلاح استان نمی دانستیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در تغییر مدیران باید دقیق‌تر و معقول‌تر عمل کند، خاطرنشان ساخت: دولت باید در این یک سال باقیمانده خویشتن‌دار تر باشد، این تغییرات نابهنگام و غافلگیرانه تنها به زیان کشور است و نفعی در آن وجود ندارد. امیرآبادی حمایت از استاندار قم را به دلیل عملکرد وی در چند سال گذشته دانست و گفت: تغییر استاندار در این شرایط موجب بر زمین ماندن بسیاری از پروژه های عمرانی خواهد شد و دولت باید پاسخگوی این تصمیمات یکباره خود باشد. وی همچنین تاکید کرد مجمع نمایندگان هیچ شناختی از استاندار جدید ندارد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.