نماینده قم: مداحان و خادمان مساجد بیمه می‌شوند

۲۳ آبان ،

401-3.jpg

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی مداحان بیمه می‌شوند و بودجه ای نیز برای این مساله اختصاص پیدا کرده است، بیمه خادمان مساجد نیز تصویب شده و اجرایی می گردد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های هیات‌های مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ایام محرم هر سال بیشتر از سال های قبل شور و شوق دارد، با وجود گرانی نیز نه تنها جلسات عزاداری پررونق شده بلکه بها‌های خوبی در سطح هیات‌ها و حسینیه‌ها انجام می گردد.

وی تاکید کرد: ما شیعیان باید اهداف بزرگ ائمه اطهار(ع) را تبعیت و آن را در جامعه پیاده کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن روزشمار فرهنگی نمایشگاه اظهار داشت: اگر در ایام محرم و صفر در تکایا هر شب موضوعاتی معین شود و سخنرانان طبق آن به ایراد سخنرانی بپردازند تاثیرات بیشتری بر مردم و بویژه جوانان خواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های هیات‌های مذهبی باید به سمت تکایا و حسینیه‌ها برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای عمران مساجد بودجه‌ای تعیین و در سطح استان‌ها توزیع کرد که یک و نیم میلیارد تومان نیز جهت عمران ۱۲۰ تکیه و مسجد استان قم توزیع شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این میزان بودجه برای تکایا و مساجد و هیات‌ها کافی نیست.

آشتیانی همچنین ضرورت بیمه مداحان و خادمان مساجد را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی مداحان بیمه می شوند و بودجه ای نیز برای این مساله اختصاص پیدا کرده است، بیمه خادمان مساجد نیز تصویب شده و اجرایی می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.