نماینده مجلس: از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه ورزش استفاده شود

به گزارش ایرنا، دکتر جعفر قادری روز شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان شیراز افزود: دولت تولید کننده نیست بلکه تامین کننده و حامی بخش خصوصی است و باید به گونه ای عمل شود که زمینه های ورود بخش خصوصی به ورزش فراهم شود.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که تاکنون به اهمیت اقتصاد در ورزش کم توجهی شده و لازم است با فرهنگ سازی، نقش اقتصاد در ورزش را با سرمایه گذاری بخش خصوصی در در ورزش نشان دهیم.

او اظهار داشت: استان فارس هم اینک با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های بسیار، وضعیت مطلوب و با ثباتی به خود گرفته است که می بایست از این وضعیت با ثبات مدیریتی و همدلی موجود در حوزه های مختلف به ویژه در امر ورزش که پویایی و نشاط جامعه را به همراه دارد، بهترین بهره را برد.

قادری گفت: قطعا با استفاده از برنامه راهبردی رهبرمعظم انقلاب می توانیم تحولات شگرفی در حوزه های مختلف از جمله ورزش به وجود آوریم.

او اضافه کرد: جامعه بی تحرک نمی تواند ما را به سر منزل مقصود برساند و ورزش می تواند امید، شادابی و پویایی را به جامعه منتقل کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: اداره کل ورزش و جوانان می بایست دراین زمینه برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: این گلایه وجود دارد که چرا برخی مدیران ، مشکلات حوزه تحت مدیریت خود را همراه با راهکار و پیشنهادهای سازنده به نمایندگان مجلس منتقل نمی کنند؟

قادری اضافه کرد: عمر نمایندگی و مدیریت کوتاه است و بنابراین برنامه ریزی ها باید بلند مدت باشد نه مقطعی و برای یک دوره مدیریت.

وی از مدیران خواست با برنامه ریزی لازم از تمام ظرفیت ها برای توسعه ورزش استفاده کنند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه پیگیری کارها در مرکز بعد از پیگیری در استان و شهرستان هستند.ک/۲

۶۷۸ /۶۷۹ / ۶۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۰۱۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.