نماینده مجلس: سیاست های بانکی باید تغییر کند

رضا رحمانی عصر روز چهارشنبه در آیین تجلیل از فعالان نمونه بخش های صنعت و معدن آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به نامهربانی بانک ها با واحدهای صنعتی اظهارکرد: بانک ها باید نقش و سهم بخش تولید را در توسعه اقتصادی باور کرده و درصدد رفع موانع استفاده از تسهیلات باشند.

وی با اشاره به اینکه راهکار حل معضلات جامعه به خصوص اشتغال و تورم در گرو حمایت از تولید است، گفت: هر کس از تولید حمایت نکند به جامعه و ملت ظلم کرده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نهم اظهارکرد: تحریم ها اثر چندانی در وضعیت اقتصادی کشور ندارد اما به خود تحریمی دچار شده ایم و باید اقدام اساسی برای حل این معضل صورت گیرد.

رحمانی سال تولید ملی را فرصت خوبی برای قانونی کردن الزامات حمایتی بخش تولید دانست و گفت: با همکاری همه قوا و همراهی مردم ارکان حمایت از تولید باید در جامعه جاری شود.

وی بر نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولید و سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: در همین راستا درصدد ایجاد ساز و کار مناسب در کمیسیون صنعت و معدن هستیم.

رحمانی با تاکید بر ضرورت فعالیت مدیران دولتی در راستای تقویت تولید ملی پیشنهاد کرد: دولت در ارزیابی فعالیت این مدیران، میزان حمایت آنها از تولید ملی را لحاظ کند.

وی با اشاره به اینکه لایحه ای برای برون رفت از بحران تولید در مجلس در دست تنظیم است، از تشکل های تولیدی و صنعتی خواست راهکارهای های مناسب را در این راستا به کمیسیون صنعت و معدن ارایه کنند تا بررسی و در صحن مجلس مطرح شود.

در این آیین از ۴۵ کارآفرین، پیشکسوت و واحدهای نمونه در بخشهای صنعت و معدن و رییسان گذشته سازمان های بازرگانی، صنایع و معادن و رییس کنونی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تجلیل شد.

۷۲۳۲/۵۸۷/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۵۴۸۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.