نماینده مجلس: طرح پزشک خانواده مورد حمایت جدی مجلس است

‘حسین نیازآذری’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح پزشک خانواده در سلامت جامعه، خانواده وافراد بسیار حائز اهمیت است لذا دولت و مجلس چالش های فراروی این طرح را بررسی ومرتفع خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده یک طرح ملی است ودر دستور کار دولت و مجلس قرار دارد؛ افزود: امروز در مازندران به عنوان چهارمین استان محل اجرای این طرح به صورت رسمی آغاز شد وامیدواریم دانشگاه علوم پزشکی مازندران وبابل بتوانند با همکاری همه مردم وپزشکان در اجرای طرح پزشک خانواده شهری موفق عمل کنند.

وی بابیان این مطلب که اجرای طرح ملی بدون چالش نخواهد بود؛ بیان داشت: طرح پزشک خانواده شهری در راستای سلامت خانواده ونیز اشتغال متخصصین عرصه پزشکی طراحی شده است .

‘نیازآذری’ ادامه داد: طرح پزشک خانواده شهری متعلق به خود پزشکان است لذا با توجه به اینکه این قشر جامعه در راستای سلامت جامعه سوگند یاد کرده اند، همکاری های لازم را برای اجرای این طرح داشته باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از همه شهروندان خواست تا با ثبت نام در طرح پزشک خانواده شهری سلامت خود وخانواده هایشان را تضمین کنند.ک/۳

۷۳۲۸/۴۰۲/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۸۴۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.