نماینده محترم، ورزش را از بلاتکلیفی خارج کنید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – از وزارت ورزش و جوانان خبر می رسد روند بلاتکلیفی نه تنها بر مدیران بلکه بر کارکنان و کارشناسان هم حاکم شده و همه منتظر مشخص شدن وزیر می باشند.

مهدیه جباری / دو رای عدم اعتماد پی در پی به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم ضمن اینکه یادآور حق مجلس برای بررسی صلاحیت وزراست، در سطح دیگری دو مجموعه وسیع و پرکار ورزش و جوانان را در برزخ کاری نگه داشته که چه باید بکنند؟ برای وزارتخانه ای که با پیشنهاد نمایندگان مجلس هشتم شکل گرفته است و هنوز ساختار و قانون معین ندارد ادامه این روند به صلاح نیست و زمان به سرعت از دست مدیریت کشور برای سامان دادن به دهها مشکل حوزه ورزش و جوان از دست می‌رود و امکان جبران آن در آینده بسیار مشکل و حتی در بعضی موارد مانند جبران عقب ماندگی‌های فنی تیم‌های ایران برای بازیهای آسیایی کره جنوبی غیر ممکن می‌شود.
از طرفی روند اصلاحی که برای فدراسیون‌های ورزشی و همین‌طور انتخابات پر چالش کمیته ملی المپیک آغاز شده بود اکنون با این وضع بار دیگر به سکون کشیده شده و همه منتظر تصمیمات وزیر تازه دستگاه ورزش می باشند. قطعا این نحوه کار مورد نظر منتخبان مردم در خانه ملت نبوده و نیست و آنها هم مثل میلیونها هوادار جوان این بخش دغدغه آینده را دارند .
شک نداریم کار وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم با حجم سنگین کمبود بودجه که بر بیشتر دستگاهها و فدراسیونهای ورزشی حاکم است و همینطور وضع نابسامان مدیریتی چندین فدراسیون ورزشی از جمله کشتی آسان نخواهد بود. قطعا کار نمایندگان مجلس بعد از رای اعتماد به وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم تازه آغاز می‌شود و از مجلس توقع می‌رود با حمایت اصولی و همراهی و همدلی با سجادی، وزیر پیشنهادی تازه، او را در حل مشکلات فراوان دو حوزه جوانان و ورزش یاری کنند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.