نماینده مردم اردبیل: اساتید بسیجی باید زمینه انتخاب اصلح را فراهم کنند

۱۶م آذر ،

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست سیاسی-فرهنگی بسیج اساتید استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، شهدا و ولایت را دو معیار و شاخص اساسی بسیج عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مصطفی افضلی‌فرد در این نشست با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که«بسیجی کار سیاسی می‌کند ولی سیاسی‌کاری نمی‌کند، افزود: اگر در مواقعی محافظه‌کارانه عمل شود، ماموریت بسیج به نحو مطلوب انجام نشده است.

وی تصریح کرد: در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها، اساتید بسیجی باید زمینه انتخاب اصلح و چهره‌های صدیق و خدوم را فراهم آورند.

سردارجلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز طی سخنانی اساتید را سرمایه‌های با ارزش کشور خطاب کرد و افزود: طی سال‌های اخیر در کشورمان در زمینه‌های علمی و آموزشی شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌ایم که این پیشرفت‌ها مرهون تلاش‌های اساتید، دانشجویان و پژوهشگران است.

وی تصریح کرد: بر اساس منویات امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای تربیت سرلوحه فعالیت‌های بسیج است و در این خصوص با تمام وجود از فعالیت‌های انجام شده در بسیج حمایت می‌کنیم.

ابراهیمی رییس سازمان بسیج اساتید استان اردبیل نیز با ارائه گزارش از عملکرد بسیج اساتید استان افزود: در راستای اجرای منویات کلی بسیج، در حوزه دانشگاهیان استان اردبیل ۶۵ حلقه صالحین تشکیل شده است. بسیج اساتید استان اردبیل در عصر بیداری اسلامی در مقابله با اهداف جنگ نرم دشمن با افزایش معنویت و تربیت و با محوریت ولایت‌مداری عمل می‌کند.

همچنین حجت الاسلام حمید واحدی‌زاده رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: ما در برهه‌ای از زمان متولد شده‌ایم که در آن روح خدا نفس کشیده و تمام ودیعه انبیا و اولیا به تحقق رسیده است. اگر منِ استاد، عملم با اعتقادم سازگار نباشد، نمی‌توانم از دانشجو چیزی بخواهم پس باید همه توان خود را در حلقه‌های صالحین و کلاس‌های درس به کارگیریم تا در آخرت بتوانیم جوابگوی اعمال و رفتار خود باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.