نماینده مردم تبریز: ایران مفتخر به همراهی و همدلی مردم در بحران‌هاست

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: اگر مسئولان دست خود را برای گرفتن دست مردم دراز کنند، قطعا با همراهی و مشارکت مردم می توانند مسئولیت خود را بهتر انجام دهند.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت و نیازمندان، بیان کرد: تجربه ثابت کرده است که در رویارویی با مشکلات هرچقدر ظرفیت مشارکت پذیری نهادها و دستگاه‌ها بالاتر رفته و مردم را با خود همراه کردند، در شکست دشمن و عبور از بحران ها موفق تر بوده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه ما نمی توانیم نقش و کمک مردم را در بحران های مختلف از یاد ببریم، اظهار کرد: اساس انقلاب اسلامی خواست و اراده مردم است و جمهوری اسلامی مفتخر به پشتوانه مردمی و همراهی و همدلی مردم در بحران ها نظیر سیل، زلزله و جنگ است و این امر سبب افزایش انسجام و وحدت ملی شده است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی تصریح کرد: نهادها و دستگاه ها اگر ظرفیت مشارکت پذیری خود را افزایش داده و از مرزهای اداری عبور کنند، می توانند با همراهی مردم وظایف خود را به نحو شایسته تری انجام دهند. اگر مسئولان دست خود را برای گرفتن دست مردم دراز کنند قطعا با همراهی و مشارکت مردم می توانند مسئولیت خود را بهتر انجام دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس در ادامه تاکید کرد: نهادها و سازمان ها نباید خود را در ساز و کار اداری محصور کنند بلکه باید مشارکت‌پذیر باشند. اینکه امروز به تبریز شهر بدون متکدی گفته می شود، با همراهی مردم این شعار عملی شده است. از قدیم بزرگان و معتمدان توانسته اند اعتماد مردم را جلب کرده و با جمع آوری و مدیریت کمک های مردمی به این شعار جامه عمل بپوشانند.

علیرضابیگی در پایان با اشاره به وضعیت اقتصادی و تنگناهای معیشتی بیان کرد: مشکلات اقتصادی، تورم و نبود کار شرایط را برای مردم سخت کرده است. دولت نیز باید به میدان آمده با امکانات وسیعی که در دست دارد از مردم حمایت کند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.