نماینده مردم میانه بر لزوم حذف دهک‌های پردرآمد از چرخه دریافت یارانه نقدی تاکید کرد

۰۸م آذر ،

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرایی شدن حذف دهک‌های پردرآمد از دهک ششم تا دهم از چرخه دریافت یارانه نقدی هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی این استان، سید بهلول حسینی در نشستی با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: پرداخت روزانه ۱۱۰ میلیارد تومان باید با حذف این دهک‌ها به نصف تقلیل یابد؛ چرا که توزیع پول نقد بین مردم درست نیست و دادن یارانه به طبقات مرفه قابل قبول نیست و یارانه‌ها باید صرف سازندگی و ایجاد کار شده و باید زیرساخت‌ها اصلاح شود.

وی بر لزوم اصلاح نگرش مردم نسبت به نمایندگان و تبیین وظایف نمایندگان مجلس تاکید کرد و افزود: نمایندگان مجلس بایستی به جای پیگیری خواسته‌های جزیی و فردی، به دنبال تهیه طرح‌ها و پیشنهادات، شناسایی علل کلی مشکلات، انجام کار کارشناسی توسط گروه مشاوران برای وضعیت سنجی و راهکاریابی مشکلات منطقه و کشور باشند.

حسینی گفت: ما نباید به هیچ وجه از انجام وظایف اصلی خود غافل شویم چرا که در برابر عموم مردم و خداوند متعال مسئولیت داریم؛ اما متاسفانه یک تصور عمومی نادرست از کارکرد نمایندگان وجود دارد.

وی دربازسازی مناطق زلزله‌زده با بیان اینکه اطلاعات و آمار صحیح مهمترین پایه برنامه‌ریزی برای نمایندگان مجلس می‌باشد، افزود: اطلاعات اگر دقیق باشد، شفافیت اطلاعاتی به تصمیمات درست مجلس منجر می‌شود و امیدواریم احداث اماکن دامی باقی مانده نیز تا قبل از آغاز فصل زمستان عملیاتی شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری و اشتغال به مشکل اساسی تبدیل شده است ادامه داد: امیدوارم دست به دست هم داده و در مرتفع شدن مشکل بیکاری جوانان قدم‌های موثری برداریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.