نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش در مجلس: سلطانی‌فر کامپیوتر ناطق ورزش کشور است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – نماینده مردم زاهدان می گوید برای اولین بار است که اکثر اهالی ورزش خود را آماده همکاری با وزیر پیشنهادی ورزش می دانند.

به گزارش ممتاز؛ کاشانی نماینده مردم زاهدان در موافقت با مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: «آقای دکتر روحانی با انتخاب آقای  سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش سنت حسنه ای را در انتخاب مدیران ورزشی کشور پایه گذاری کردند. انتخاب فردی از خانواده ورزش برای اولین بار در مدیریت ورزشی کشور انجام می‌شود. رییس جمهور با انتخاب سلطانی‌فر فردی را معرفی کرد که در سطح قابل قبولی است.»

او با اشاره به چالش های پیش رو وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان در صورت کسب آرای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: «من از چالش‌های فراوان ورزش شهرستان‌ها مطلع هستم. بسیاری از استعدادهای این مناطق به سبب محرومیت و بی‌توجهی به ورزش مناطق محروم ناشناخته مانده است. حضور سلطانی‌فر در راس مدیریت ورزش کشور از این ناحیه نیز غنیمت است.»

کاشانی ادامه داد: «ما در حوزه جوانان مشکلات بسیاری داریم که بنده اطمینان دارم که آقای سلطانی فر می تواند به خوبی از سد این مشکلات عبور کند. وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به معضلات مدیریتی و چالش‌های بخش ورزش اطلاعات و تسلط خوبی دارد. به نوعی می‌توان ایشان را کامپیوتر ناطق ورزش کشور دانست.»

نماینده مردم زاهدان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «برای اولین بار است که می بینیم اهالی ورزش با شادمانی مصاحبه هایی انجام می دهند و خود را آماده همکاری با وزیر پیشنهادی ورزش می دانند.»

او با بیان اینکه مشکلات مدیریتی بزرگترین معضل ورزش کشور است، گفت: « بزرگترین مشکل ورزش ما بحث مدیریتی است. چنانکه بارها مردم هم در نظرسنجی های پیامکی برنامه هایی چون ۹۰ این موضوع را اعلام کرده اند.»

کاشانی در پایان گفت: «من اعتقاد دارم که حضور مبارک آقای سلطانی فر را قدر بدانیم و با رای بالای خود به ایشان به ورزش کشور کمک کنیم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.