نماینده گرمسار: فرمانداری گرمسار ۸ ماه است بدون فرماندار اداره می گردد

۲۱فروردین۱۳،

نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان از عدم معرفی فرماندار در شهرستان گرمسار گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، غلامرضا کاتب در جلسه‌ای که با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در گرمسار تشکیل شد گفت: وزیر محترم کشور تا کنون ۲ بار برای ( یک نیروی بومی و یک نیروی غیر بومی ) حکم صادر کرده‌اند اما دخالت‌های اشخاص غیر مسئول مانع از معارفه و بر روی کار آمدن فرماندار گرمسار شده است.

کاتب با اشاره به اینکه فرمانداری شهرستان گرمسار ۸ ماه است که بدون فرماندار اداره می گردد گفت: مردم از این موضوع بسیار ناراحت و گلایه مند می باشند مسئولان می توانند این قضیه را تحمل نمایند اما این ناراحتی‌ها در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اذعان داشت: ما به مردم می توانیم برای اجرایی نشدن پروژه ها بگوییم پول و اعتبار نداریم اما آیا می‌توان به مردم گفت که کمبود فرماندار داریم؟!.

غلامرضا کاتب ادامه داد: بعضی از اشخاص که حتی هیچ گونه مسئولیتی در شهرستان ندارند برای کوچک ترین مسائل در شهرستان دخالت می کنند و این نه تنها به نفع نظام و مملکت و مردم نیست بلکه به ضرر آنها نیز تمام می گردد.

وی تصریح کرد: همین اتفاق برای شهرک صنعتی علی آباد نیز افتاده است و این شهرک که ۳۳ سال در حوزه شهرستان گرمسار بوده برخلاف قانون و با توجه به دخالت های بی مورد اشخاص بی ربط که در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارند شهرک صنعتی از حوزه گرمسار با مصوبه جدا شده اما هنوز ابلاغ آن صورت نگرفته و همین امر سبب بلاتکلیفی مردم و صنعتگران و دستگاههای اجرایی شهرستان شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.