نماینده یزد و صدوق: مسئله آب استان یزد، به زودی حل می‌شود

۱۳م اسفند ،

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری مسئولان استان و کشور مسئله آب انتقالی به زودی حل شده و مشکلات مردم استان یزد هرچه زودتر برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، “محمدصالح جوکار” در جمع مدیر و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان یزد، افزود: بحران‌ها همیشه قابل پیش‌بینی است که یکی از بحران‌های این قرن در حال حاضر آب است که به تبع آن در کشور ما نیز این مشکل بروز کرده است.

وی ادامه داد: اگر اتفاقات اخیر مدیریت شده و به خواسته کشاورزان توجه می‌شد، این مشکلات قابل پیشگیری بود و مردم استان یزد نیز با این مشکلات مواجه نمی‌شدند.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: متاسفانه در مناطق بالادست زاینده رود به سبب برداشت بی رویه در صنعت و کشاورزی این مشکلات بوجود آمده است.

جوکار افزود: به نظر می‌رسد امکان مدیریت صحیح این بحران در اصفهان وجود داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه نشست‌های متعددی که در تهران برگزار شد و اخیراً نیز در نشستی که با حضور مسئولان سه استان اصفهان، چهار محال و یزد برگزار شد، تصمیمات خوبی اتخاذ شد که رضایت کشاورزان زحمت‌کش شرق اصفهان نیز تامین خواهد شد هر چند که اگر زودتر از این توسط مسئولان اصفهان این مشکل و خواسته کشاورزان حل شده بود، شاهد بروز این اتفاقات نبودیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.