نمایندگان اجازه ندهند فردی به ناحق صندلی خانه ملت را اشغال کند

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به تصویب اعتبار نمایندگانی که سابقه محکومیت قضایی داشتند و یا با جعل عناوین دروغین وارد مجلس شورای اسلامی شده اند، اظهارداشت:  تصویب اعتبارنامه نمایندگانی که اسنادی دال بر عدم صلاحیت آنان وجود دارد جای سوال دارد.

وی افزود: با توجه به مدارکی که بر علیه برخی نمایندگان وجود دارد و من نیز به عنوان یک ناظر از بیرون دفاعیات آن نمایندگان را شنیدم از تصویب اعتبارنامه آنان تعجب می کنم.

رییس فراکسیون روحانیت درمجلس هشتم، تاکید کرد: انتقادی نیز به شورای نگهبان وارد است که چرا تحقیقات بیشتر و جامع تری در مورد نمایندگان نمی کند. در دوره گذشته هم که من در مجلس بودم مدارکی بدست نمایندگان می رسید که عدم صلاحیت برخی را آشکار می کرد و زمانیکه به شورای نگهبان ارجاع می دادیم ، شورای نگهبان می گفت این مدارک قبلا به دست ما نرسیده بود.

رهبر با بیان اینکه خانه ملت باید عاری از نمایندگان متخلف و دروغگو باشند، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی عصاره فضایل ملت است؛ لذا باید نمایندگان در بررسی اعتبارنامه ها اجازه ندهند فردی به ناحق صندلی نمایندگی ملت شریف ایران را اشغال کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.