نمایندگان اقدام اتحادیه اروپا در قبال حزب‌الله لبنان را محکوم کردند/ حمایت قاطع ایران از سید حسن نصرالله

اردیبهشت ۱۴۰۳

وکلای ملت با صدور بیانیه‌ای قرار دادن اسم شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان در پایان جلسه علنی امروز سه شنبه با قرائت بیانیه‌ای قرار‌دادن شاخص حزب‌الله شاخه نظامی حزب‌الله در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

براساس این گزارش متن بیانیه وکلای ملت به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حزب‌الله لبنان بعنوان نماد گرانقدر مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی یکی از افتخارات امت اسلامی است که بعد از ده‌ها سال تحقیر جهان اسلام توسط رژیم اشغالگر قدس و تحمل شکست‌های خفت بار متعدد و نقض تمامیت ارزی کشورهای اسلامی خط مقدم برای اولین بار موفق شد با آزاد‌سازی سرزمین‌های اشغالی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی روح تازه‌ای در کالبد امت اسلامی بدمد و با شکست قدرتمندانه رژیم صهیونیستی به دوران تحقیرها و ناکامی‌ها پایان دهد، و افتخاری بزرگ بیافریند.

آمریکا بعنوان ابر‌ قدرت حامی اشغالگران قدس ۶ سال بعد تصمیم گرفت پرونده حزب‌الله لبنان را برای همیشه ببندد اما همین هدف جنگی تمام عیار را توسط رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله در سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز نمود با این تصور غلط که حزب‌الله لبنان را به عنوان قدرت بزرگ جهان اسلام نابود سازد غافل از آنکه این اراده الهی است.

حزب‌الله به کمک شاخه نظامی‌اش موفق شد معجزه‌ای را در بعد نظام رقم بزند و چهارمین ارتش دنیا را شکست داده و معادله قدرت را در منطقه حساس خاورمیانه برهم زند.

از آن روز تاکنون حزب‌الله بعنوان الگویی مقاومت خار چشم دشمنان اسلام است از برکت این فرهنگ جلیل مقاومت و مبارزه پیروزی‌های بعدی امت جهاد اسلامی پیروزی‌های بعدی با همت جهاد اسلامی و حماس شکل گرفت و موفقیت‌های تاریخی جنگ‌های ۲۲ روزه و ۸ روزه رقم خورد و اما امروز و در آستانه روز قدس و با هدف مقابله با حرکت عظیم امت اسلامی که یادگار جاودانه امام راحل است اتحادیه اروپا با فشار آمریکا و لابی‌های صهیونیستی شاخه نظامی حزب‌الله لبنان را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران اقدام ضد اسلامی و ضد انسانی اتحادیه اروپا را به شدت محکوم نموده و حمایت قاطع خویش را از حزب‌الله و رهبری توانمند و شجاع آن جناب سیدحسن نصرالله اعلام می‌داریم و در جهت حمایت آرمان فلسطین و ضدیت با رژیم صهیونیستی که در راستای آرمان‌های الهی امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است اعلام آمادگی می‌کنیم.

امت اسلامی و بویژه ملت ایران نیز پاسخ اتحادیه اروپا را و حامیان آنان را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز جهانی قدس و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی این روز بزرگ خواهند داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.