نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی ، توهین به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای، اهانت به ساحت پیامبر(ص) و مقدسات دین اسلام را محکوم و تأکید کردند: توهین به هر یک از ادیان توحیدی اهانت به تمامی ادیان توحیدی محسوب می شود.

به گزارش شفقنا، نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای، اهانت به ساحت پیامبر(ص) و مقدسات دین اسلام را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: اخیرا در آمریکا فیلم گستاخانه ای تهیه و تدوین شده است که در آن به ساحت پیامبر و مقدسات دین مبین اسلام توهین شده و موجبات انزجار و جریحه دار شدن احساسات دینی تمامی موحدان را فراهم ساخته است.

در این بیانیه اضافه شده است: اقلیت های دینی ایران که همواره براساس قانون اساسی و سایر قوانین جاری مملکتی مورد احترام بوده و سابقه تاریخی همزیستی آکنده از حس برادری با سایر اقشار ملت بزرگ ایران داشته است، این حرکت امپریالیستی – صهیونیستی را محکوم کرده و اعتقاد دارند که توهین به هر یک از ادیان توحیدی اهانت به تمامی ادیان توحیدی محسوب می شود.

اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان، یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان، کارن خانلری نماینده ارامنه شمال کشور و روبرت بگلریان نماینده ارامنه جنوب کشور از امضاکنندگان این بیانیه هستند.

۱۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.