نمایندگان مجلس از برپایی مسابقات قرآنی قدردانی کردند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در این بیانیه که توسط ‘محمد دهقان’ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز – چهارشنبه- قرائت شد آمده است: وقتی تمامی ملت های مسلمان قرآن- این کتاب و پیام آسمانی و هدیه عظیم الهی – را قبول دارند چه چیز بهتر از این وسیله اجتماع و اتحاد که همه سر این سفره معنوی بنشینیم و از این مایه عزت و قدرت اسلامی و الهی استفاده کنیم.

در بیانیه نمایندگان مجلس اضافه شده است: مایه فخر و مباهات است که بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور ۶۸ کشور اسلامی و غیراسلامی با شکوه و عظمت بیش از پیش و با استقبال پرشور، بی نظیر و بی سابقه مردمی در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این بیانیه می افزاید: برگزاری شایسته و در خور تحسین این دوره از مسابقات بین المللی در رشته های قرائت و حفظ قرآن کریم و همایش بانوان فعال در عرصه قرآن کریم و همایش مقالات و پژوهش های بین المللی قرآنی، ما نمایندگان ملت را بر آن داشت تا از زحمات و تلاش های ارزنده و اثربخش سازمان اوقاف و امور خیریه در برپایی این کنگره و رویداد عظیم قرآنی جهان اسلام با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری تشکر نماییم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه این بیانیه حمایت و پشتیبانی خود را از این حرکت اثربخش و تاثیرگذار و تاسیس مرکز مستقل قرآنی در سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کردند.

سیام**۹۱۲۱**۱۴۷۸ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۳۳۹۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.