نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور منتخب دیدار می‌کنند/ معیشت مردم محور دیدار

۲۶خردادماه،

جعفر‌زاده‌ ایمن‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: نمایندگان تا پایان هفته جاری با حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب دیدار خواهند کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از دیدار قریب‌الوقوع رئیس جمهور منتخب ملت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نمایندگان با حسن روحانی دیدار خواهند کرد.

وی با اشاره به زمان این دیدار اظهار داشت: احتمالا روز سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته جاری این دیدار صورت خواهد گرفت و آنچه مهم است اینکه این دیدار تا پایان هفته جاری صورت می‌گیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به محورهای این دیدار خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای انجام رسالت و وظایف نمایندگی خود این دیدار را انجام می‌دهند و اعلام آمادگی می‌کنند در راستای رفع بیکاری، تورم، گرانی و دیگر مشکلات با رئیس‌جمهور منتخب همکاری کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه دولت روحانی را دولتی عاقل می‌دانم، تصریح کرد:‌ امیدوارم این دولت بتواند ظرفیت‌سوزی‌های دولت قبلی را جبران کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد ماه با مشارکت ۷۲٫۷ درصدی مردم و با رای ۱۸ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۳۲۹ رای توانست به مدت ۴ سال سکانداری قوه مجریه را به دست گیرد.

بر این اساس رئیس‌جمهور منتخب روز دوازدهم مرداد ماه سال جاری با تنفیذ حکمش توسط مقام معظم رهبری و اجرای مراسم تحلیف، عملا به عنوان رئیس‌جمهور قانونی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

در حال حاضر محمود‌ احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور قانونی ایران تا دوازدهم مرداد ماه امورات اجرایی کشور را بر عهده خواهد داشت.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.