نمایندگان یونیسف، داوران ویژه جشنواره ۲۷

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

یونیسف داوران خود را معرفی کرد

صندوق کودکان سازمان ملل متحد که با نام یونیسف در سراسر دنیا شناخته می گردد، داوران خود را برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی کرد.

به گزارش هنرآنلاین، در پی توافق نامه بنیاد سینمایی فارابی با یونیسف درخصوص همکاری در برگزاری جشنواره ۲۷، منیر صفی‌الدین نماینده یونیسف در ایران با ارسال نامه ای داوران منتخب این مرکز را معرفی کرد.

به این ترتیب مهتاب کرامتی، فرشته طائرپور، بهاره یگانه فر، پانته‌آ معصومی و جعفر گودرزی به عنوان داوران منتخب یونیسف همزمان با جشنواره بیست و هفتم با تماشای فیلمها جایزه ای را به بهترین فیلم اهداء می کنند.

یونیسف برای دومین سال است که به این شکل با جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان همکاری مستقیم دارد و سال قبل نیز جایزه خود را به فیلم سینمایی مروارید (‌سیروس حسن پور)‌ اهداء کرد. شایان ذکر است منیر صفی الدین در نشست خبری مشترک با سیداحمد میرعلایی دبیر جشنواره گفت همکاری با بنیاد سینمایی فارابی و جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برای یونیسف افتخار بزرگی است.

بیست‌ وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم(ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.