نمایندگی مجلس نمی ارزد به بزرگان انقلاب و اصولگرایی هتک حرمت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی عصر امروز در همایش جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی در سالن سید الشهدا با بیان اینکه در دوران غیبت، مقام ولایت‌فقیه جایگاه حکومت را دارد و در واقع این جایگاه همان جایگاه امام عصر (عج الله) است، گفت: حاکمیت تنها از آن خداوند متعال است که به شکل ولایت بروز می‌کند و تنها ولی حق حاکمیت دارد.

آقا تهرانی با اشاره به برخی حمله‌هایی که به حجت الاسلام حسینیان شده بود، گفتند: به نظر می‌رسد اشکالات مبنایی در این خصوص وجود دارد و مشکل تنها اختلاف سلیقه‌ها نیست.

دبیرکل جبهه پایداری  با اشاره به اینکه برخی می‌گویند ما کاری می‌کنیم که مقام معظم رهبری بگوید، گفت: از این افراد باید پرسید که آیا ولایت‌پذیری این است. باید دقیقا ببنیم که رهبر انقلاب چه می‌خواهند و بعد ولایتمداری خود را سر پیچ‌ها نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به تخریب های انتخاباتی گفت:  این توهین‌ها و مخالفت‌ها برای چیست؟ مبادا در مبانی بایکدیگر اختلاف داشته باشیم. من برای کسی که حمله می‌کند، می‌ترسم؛ زیرا نمی‌داند چه جایگاهی را تخریب می‌کند.

 

آقا تهرانی با بیان اینکه فرد اصلح باید به مجلس برود ، گفت: چرا به کسانی که در فتنه ۸۸ ساکت بوده‌اند و خود این افراد اذعان دارند که نمره‌شان در فتنه صفر بوده است، اجازه ورود بدهیم.حضرت آقا گفته‌اند که کسی که در فتنه ساکت بوده با فتنه‌گران همراهی کرده است.

 

دبیرکل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه افرادی که به کانون قدرت و ثروت متصل هستند، نباید به مجلس راه پیدا کنند، گفت: افرادی که به مجلس می روند باید قطب نمای خود را فرمایشات مقام معظم رهبری قرار دهند.

 

وی با طرح این سوال که چرا به آیت الله مصباح یزدی توهین می شود، گفت: در دوره اصلاحات بیش از ۱۷۰ هزار توهین به حضرت آیت الله مصباح انجام شد. معتقدم ورود به مجلس به توهین به بزرگانی اصولگرایی مانند آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی، آیت الله مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت نمی ارزد.

 

آقا تهرانی تصریح کرد: حجت شرعی برای همه، سخن مقام معظم رهبری است است و  ما به عنوان جبهه پایداری اجازه ندهیم کسی از سخنان ایشان سوء‌استفاده کند چرا که استفاده ابزاری از ولایت فقیه اشتباه است.
 

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.