نمایندگی های مجاز فروش خودرو زیر ذره بین استاندارد گیلان

۲۴م دیماه ،

نمایندگی های مجاز فروش خودرو زیر ذره بین استاندارد گیلان

معاون فنی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان از آغاز اجرای طرح بازرسی بر فعالیت نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش خودرو در استان خبر داد .

به گزارش «عصرخودرو»ˈ مهدی محمدی کوچصفهانی ˈ در گفت و گو با ایرنا ، اظهار کرد : در این طرح بر اساس چک لیست مشخص شده ، علاوه بر بازرسی فیزیکی خودروهای صفر کیلومتر ، ۲۸ قطعه و مجموعه فنی خودرو به صورت مجزا ، در خودروها و انبار نمایندگی ها مورد بررسی قرار می گیرند .

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری نشستی با روسای انجمنهای صنفی شن و ماسه کوهی و رودخانه ای گیلان به منظور بررسی مشکلات استاندارد سازی شن و ماسه در استان اشاره کرد .

معاون فنی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان افزود : در این نشست مشکلات تولیدکنندگان واحدهای دانه بندی در قالب عدم برخورد قاطع با واحدهای متخلف غیر استاندارد ، استفاده پراکنده پروژه های عمرانی استان از مصالح واحدهای تولیدی غیراستاندارد و عدم وجود تفاوت قیمت بین محصولات واحدهای فاقد و دارای علامت استاندارد بررسی شد .

محمدی درخواست ایجاد آزمایشگاه تخصصی از سوی انجمن تولیدکنندگان شن و ماسه را از جمله مطالبات انجمن صنفی شن و ماسه کوهی و رودخانه ای گیلان عنوان کرد .

یکشنبه ۲۴ دى   ۱۲:۳۲

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.