نمایی از ˝ حیات وحش ایران ˝ از شبکه سحر

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مستند ˝ حیات وحش ایران ˝ برای پخش از سیمای آذری شبکه سحر به آذری دوبله شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، مستند ” حیات وحش ایران ” به تهیه کنندگی ناصر اشگریز حق برای پخش از سیمای آذری این شبکه به آذری زبانگردانی شده و به زودی در جدول پخش این شبکه قرار خواهد گرفت.

” حیات وحش ایران ” بر اساس ترجمه ای از مجید علی اف به آذری برگردانده شده و النور باغیش اف ویراستاری متون آن را برعهده داشته است.

“حیات وحش ایران” محصول شبکه یک سیما است و ساخت آن سه سال به طول انجامیده است. از آنجا که بیشتر مردم مغرب زمین اطلاع چندانی از ایران ندارند و تصور اکثر آنان از این کشور پهناور و چهار اقلیم آن، چیزی جز سرزمینی خشک و بی آب و علف نیست، برای معرفی طبیعت بی نظیر و حیات وحش شگفت انگیز این کشور پهناور به تمام دنیا، چندین گروه تصویر برداری به مدت دوسال و نیم در سراسر ایران به کار مداوم پرداختند تا تصاویری از این مرز پر گهر به ثبت برسانند.

در تهیه این برنامه ۱۰ تصویربردار انگلیسی و دو تصویربردار ایرانی تلاشی شبانه روزی داشته اند. در این برنامه، علاوه بر استفاده از اطلاعات و تحقیقات جانور شناختی، از آخرین امکانات پیشرفته تصویربرداری نیز استفاده شده است. به همین سبب سرپرست دوبلاژ آذری این مجموعه مستند، ابراز امیدواری کرد که مستند “حیات وحش ایران” با استقبال خوبی از سوی تماشاگران آن رو به رو شود.

محمد جعفری گویندگی مستند ” حیات وحش ایران ” را انجام داده و غلامرضا محمدی صدابرداری دوبله آذری آن را به انجام رسانده و مهدیه پاک اسکویی تدوینگر زبانگردانی این مستند بوده است.

مستند ” حیات وحش ایران ” برای پخش از سیمای آذری شبکه جهانی سحر برای علاقمندان به مستندهای ایرانی و جاذبه های این کشور به آذری دوبله شده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.