نمی‌توانیم همه مربیان خارجی را نگه داریم!/ فعالیت آکادمی ملی از سر گرفته می‌شود

سرپرست کمیته آبهای آرام گفت: با توجه به عدم برپایی اردوهای آماده سازی نمی‌توانیم تمام مربیان خارجی را در ایران نگه داریم.

مسعود مهدوی نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به بحث رقابت‌های المپیک لندن و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امکان برپایی اردوهای آماده سازی وجود نداشت به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم پس از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی تیم‌های ملی اردوهای آماده سازی را از مهرماه برپا کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه سال آینده قایقرانان کشورمان باید در کاپ‌های جهانی حضور پیدا کنند به همین دلیل ما در نظر داریم تا پیش از سردشدن هوا تمرینات تیم‌های ملی را از سر بگیریم و اینکه اردویی تعطیل شده باشد صحت ندارد.

مهدوی نیا افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر تمرینات تیم ملی از سرگرفته نشده به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم مربی مجارستانی را به کشورش بازگردانم و در صورتیکه کمیته تخصصی تصمیم به فعالیت مجدد وی در تیم ملی بگیرند بار دیگر از وی دعوت به همکاری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تمرینات تیم ملی بر پا نشده است به همین دلیل ما نمی‌توانیم این مربیان را  در کشور نگه داریم همچنین هدف اصلی ما جذب مربیان سطح بالا است به همین دلیل ما در نظر داریم با استفاده از بهترین‌ها دانش روز این رشته را در کشور استفاده کنیم.

وی در خصوص آغاز فعالیت مجدد آکادمی ملی قایقرانی گفت: با توجه به تغییر و تحولات ایجاد شده در فدراسیون قایقرانی امکان استفاده از آکادمی ملی قایقرانی وجود نداشت و پس از آن نیز ریاست فدراسیون مشخص شد و به همین دلیل در نظر داریم از این پس روند گذشته را ادامه دهیم و اینکه دیگر از این محل استفاده نکنیم صحت ندارد و همچنین به دلیل اینکه هدف ما استعداد یابی و جذب قایقران برتر سراسر کشور است آکادمی ملی قایقرانی می‌تواند در این خصوص کمک بزرگی به ما خواهد کرد./lp


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.