نمی‌توان انتظار فروش بیشتر از “نامزد آمریکایی من” داشت

پخش کننده فیلم سینمایی “نامزد آمریکایی من” اظهار داشت: نمی‌توان در این ماه انتظار فروش آنچنانی برای فیلمی که پس از ۴ سال توقیف شده را داشت.

حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم سینمایی “نامزد آمریکایی من” در گفتو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: تبلیغات این فیلم سینمایی در سطح شهر آغاز شده است.

وی در پاسخ به اینکه فروش این فیلم چگونه بوده است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان فیلم های درحال اکران فروش چندانی ندارد این فیلم نیز نتوانست در این فصل به فروش چندانی دست یابد.

اسماعیلی ادامه داد: گرچه پیش تر قرار بود تهیه کننده فیلم پخش کنندگی این فیلم را به عهده بگیرد اما صحبت هایی صورت گرفت و تصمیم بر این شد تا ما پخش کنندگی این فیلم را به عهده داشته باشیم. گرچه با توجه به شرایط پیش آمده و تحریم برخی از سینماها برای اکران فیلم ها نمی توان انتظار بیش از این داشت.

این تهیه کننده سینما اظهار داشت: “نامزد آمریکایی من” در حال حاضر در ۱۴ سالن سینمایی و فروش روزانه متوسط ۲ میلیون تومان در حال اکران است.

“نامزد آمریکایی من” به کارگردانی داود توحید پرست و بازی مجید حاجی زاده ،‌شهرزاد کمال زاده، مژگان بیات، پریسا رضایی و ثریا قاسمی، در حال اکران است که فیلم داستان دختر زیبا و جوانی است که فکر می‌کند پسرهای جنوب شهر به هیچ دردی نمی خورند.

سینما عصر جدید، ملت، زندگی، موزه سینما، ایران، جوان، ماندانا، مرکزی، میلاد، کیان، رازی و خانواده در حال نمایش این فیلم هستند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.